Skocz do zawartości

[Szytki]


Karbon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jeżdze na rowerze szosowym. Obecnie używam opon.

Chciałbym przejść na szytki ze względu na niską masę obręczy i zalety szytek (nośność).

Znam również wady szytek: konieczność przyklejania do obręczy (traktuje jako minus przy konieczności naprawy lub centrowania koła).

Gdy będę chciał wymienić szprychę (chociaż mało prawdopodobne), lub nypel uszkodzony przy centrowaniu (bardziej prawdopodobne), będę musiał odklejać szytke. Nawet centrowanie koła jest utrudnione - zawsze jak centruje sobie koła to zdejmuje opony i wtedy bardzo precyzyjnie likwiduje bicia.

Wiem, że jest uszczelniacz do szytek, który wpuszcza się przez wentyl, i który zaklaja dziury przy przebiciu.

Czy jest to metoda dająca możliwość dalszego użytkowania szytki bez konieczności rozpruwania jej i wymiany dętki?

Czy redukując masę kół przez przejście na szytki nie spowoduje, że będę miał problemy przy użytkowaniu? - konieczność wożenia ze sobą szytki i wymiany (klejenia) w szczerym polu.

Proszę o opinie użytkowników wszelkiego rodzaju szytek: szosowych i przełajowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...