krisk233 Napisano 28 Maja 2012 Napisano 28 Maja 2012 Witam, chcę kupić rower jak w temacie i potrzebuje o nim opinii, proszę o porady.
WaGiant Napisano 28 Maja 2012 Napisano 28 Maja 2012 Powinieneś dać linka do roweru http://www.scott.pl/product.php?id_cat=586&id_prod=3104 i cenę za jaką możesz go kupić . Z opisu wynika ,że to całkiem dobry rower . Na forum były kiedyś opinie zadowolonych użytkowników sportsterów . Jeśli nie zależy Ci na tarczówkach możesz brać model 40 . http://www.scott.pl/product.php?id_cat=586&id_prod=3105 Będzie tańszy , a różni się tylko hamulcami . Osobiście wolę V-ki ale opinie są podzielone .
krisk233 Napisano 30 Maja 2012 Autor Napisano 30 Maja 2012 Dzieki. myslalem nad tym rozwiazaniem aby wybrac model 40. cema nie ma znaczenia. jesli mozesz to napisz kilka slow odnosnie hamulcow czy tarczowe czy te V brake bo ja jestem zielony w tej kwesti. a to zadecyduje o wyboze. jeszcze raz dzieki.