Prosimy o zapoznanie się z naszą
polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich
celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić.
Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych,
umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań.
Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.
Pytanie
kundel
Witam
Na forum zdecydowałem się zarejestrować, aby uzyskać pomoc w zakupie roweru i takową otrzymałem. Pomimo waszej pomocy z zakupem roweru woziłem się dobre 3miesiące. Mimo że sporo poczytałem opinii, tematów i lekko liznąłem wiedzę rowerową dalej jestem laikiem, a rower będę wykorzystywał raczej rekreacyjnie.
Wybierałem spośród 4rowerów;
Kands 1300
Lazaro V5
Schwinn Mesa Sx-4
Kross Hexagon v3
Zdecydowałem się na Kandsa 1300, zamówiłem na allegro ale sprzdawca poleciał w kulki i pomimo rozmowy telefonicznej przed zakupem potwierdzającej że posiada rower, dzień później zadzwonił wielce zdziwiony. Poinformował że jednak go nie ma. Specialnie mnie to nie zdziwiło, stwierdziłem odpuszczam sobie allegro i kands/lazaro bo tylko się poirytuje, a opisy na aukcjach są raczej wyssane z palca i nie wszystkie informacja są zgodne z prawdą.
Stwierdziłem że Schwinn Mesa jest sprawdzoną konstrukcja i to na kasecie 3x8, niestety okazało się że, zbyt długo się zbierałem i się wyprzedał. Wybór padł na Hexagona v3 (899zł) ze względu na brak v4 w cenie 1029zł.
Może coś więcej o mnie a potem, rower i pierwsza przejażdżka.