Skocz do zawartości
  • 0

[rower] Kross Hexagon V3

kundel

Pytanie

Witam

Na forum zdecydowałem się zarejestrować, aby uzyskać pomoc w zakupie roweru i takową otrzymałem. Pomimo waszej pomocy z zakupem roweru woziłem się dobre 3miesiące. Mimo że sporo poczytałem opinii, tematów i lekko liznąłem wiedzę rowerową dalej jestem laikiem, a rower będę wykorzystywał raczej rekreacyjnie.

Wybierałem spośród 4rowerów;

Kands 1300

Lazaro V5

Schwinn Mesa Sx-4

Kross Hexagon v3

Zdecydowałem się na Kandsa 1300, zamówiłem na allegro ale sprzdawca poleciał w kulki i pomimo rozmowy telefonicznej przed zakupem potwierdzającej że posiada rower, dzień później zadzwonił wielce zdziwiony. Poinformował że jednak go nie ma. Specialnie mnie to nie zdziwiło, stwierdziłem odpuszczam sobie allegro i kands/lazaro bo tylko się poirytuje, a opisy na aukcjach są raczej wyssane z palca i nie wszystkie informacja są zgodne z prawdą.

Stwierdziłem że Schwinn Mesa jest sprawdzoną konstrukcja i to na kasecie 3x8, niestety okazało się że, zbyt długo się zbierałem i się wyprzedał. Wybór padł na Hexagona v3 (899zł) ze względu na brak v4 w cenie 1029zł.

Może coś więcej o mnie a potem, rower i pierwsza przejażdżka.