Gość hymmm Napisano 20 Marca 2006 Udostępnij Napisano 20 Marca 2006 Jaka opone polecacie na 26 cali MTB, która by spełniała te 3 warunki: - do 70 zł max za sztukę (najlepiej do 50 zł), nowa rzecz jasna; - waga do 600 gram; - bieżnik coś na styku semi-slick a do XC (styl jazdy 60% teren i 40% ulica) - szerokość 1,90-2,10 Teraz mam Kende Kobre (30 zł, waga niby 580 gram) ale strasznie cięzko się je zakłada/zdejmuje, i raczej w teren nie bardzo. Może jest coś lepszego? Jednym zdaniem, tani ideał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 20 Marca 2006 Udostępnij Napisano 20 Marca 2006 Nieśmiertelny Continental albo równie nieśmiertelny IRC ... Poszukaj w archiwum, wiele już na temat tych opon napisano na forum. Pozdrówko z odsyłaczem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekfireman Napisano 20 Marca 2006 Udostępnij Napisano 20 Marca 2006 Panaracer Mach SK, SS Tylko łamie jeden z twoich warunków bo waży o 20 gram więcej niż sobie życzysz, ale za to bardzo łatwo się ją ściąga i zakłada - nie potrzeba nawet łyżek. Hehe - a Kenda Kobra to jest niezłe harakiri do ściągania Ja nie dałem rady jej ściągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DENI Napisano 20 Marca 2006 Udostępnij Napisano 20 Marca 2006 w ggsklep sa maxxisy hard drive 2.1 drut 560g po 34zl 1.8 po 66zl udalo mi sie wyrwac kevlarki nie wiem czy teraz maja dostepne irc mythos 540/550g 65zl sztuka 2.1 kev swietne opony,trudno mi znalezc dla nich konkurencje continental explorer pro - cos kolo 50zeta jeszcze niektorzy polecaja irc serac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 20 Marca 2006 Udostępnij Napisano 20 Marca 2006 escape pro jak znajdziesz gdzies jeszcze lub explorer pro w dobrej cenie dosc lekkie choc nie do konca semi slick ale lekko sie tocza... a tak btw to jest dzial testow czyz nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 20 Marca 2006 Udostępnij Napisano 20 Marca 2006 Continental Explorer Pro - teraz to prawie 60% u Ciebie wiec spokojnie ujdą. Do tego są lekkie i tanie. Dzisiaj pierwszy dzien je testowalem na asfalcie - glosno sie tocza ale nawet lekko. Sa bardzo nerwowe (pewnie dlatego ze jeszcze wloski maja - trudno je opanowac na asfalcie). Jednak wzgledem starego slicka toczą sie nawet niezle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Napisano 20 Marca 2006 Udostępnij Napisano 20 Marca 2006 Przychylam sie do Conti Explorer Pro. Lekkie, łatwo się zdejmuje, nawet nieźle "żrą" na śniegu i lodzie! Jednym zdaniem - tani ideał. Pozdrówko empiryczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uruk-hai Napisano 22 Marca 2006 Udostępnij Napisano 22 Marca 2006 Mythosom XC daleko do Semi-Slicków ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość spider2000 Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 Mam obecnie IRX Mythos XC 2.1 (jeszcze stara wersja). Jako, że tylna opona się zużyła muszę ją wymienić... dużo osób poleca continental explorer pro... czy będzie to dobry wybór? Słyszałem także, że opony continentala 2.1 są dużo węższe od innych 2.1... czy to prawda? I jeszcze jedna sprawa... czy continentalów można używać zarówno jako opony napędowej i kierunkowej czy powinno sie jakoś inaczej dobierać oponki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 Conti na przód zakłada sie inna strona, inna na tyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spider2000 Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 Czy jest osoba, która jeździła zarówno na Mythosach XC jak i Conti Explorer pro i może je porównać? Czy ewentualne połączenie przód: IRC Mythos XC 2.1 tył. Conti Explorer Pro 2.1 Ma sens czy lepiej wymienić cały zestaw (opone na przodzie mam raczej nie zużytą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 Ja jeździłam kiedyś na Mythosach 1,9", a teraz na Conti Escape 2,1", czyli faktycznie 1,9" (nieco podobny bieżnik do Explorera) - odnoszę wrażenie, że Conti lepiej trzymają na podjazdach, choć w piachu obie opony idą podobnie (czyli całkiem przyzwoicie jak na ich rozmiar). Na asfalcie też zasadniczej różnicy nie odczuwam (pamiętam, że na Mythosach śmigało się świetnie, ale i Escape'y ciągną bardzo dobrze). Tempa ścierania się jeszcze nie mogę porównać, bo Mythosy były dużo dłużej używane (znikały szybko). Pozdrówko sprawozdawcze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DENI Napisano 30 Marca 2006 Udostępnij Napisano 30 Marca 2006 dzisiaj kumpel przyjechal na takim zestawie jak ty pisales przód: IRC Mythos XC 2.1 tył. Conti Explorer Pro 2.1 mythos jest swietny, a przod to juz wogole wymiata jak bedize na gg to dopisze jego spostrzezenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2006 Paviarotti dlaczego Conti zakładasz inaczej na przód i inaczej na tył? W takim razie jak ja T i jak na P ? bo generalnie zakłada sie tak jak na tej grafie ... Jak na ciągnikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2006 Bo tak pisze na oponie na przod inaczej na tył inaczej. Widac tak skonstruowana jest ze inaczej trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 Czyli przód jak na grafice wyżej, a tył "pod prąd" ? hymm, ciekawe czemu na ciągnikach są w tym samym kierunku ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 Pisze na oponie jak załozyc. Te kostki co są na srodku są pieciokątne. Na przod zakłada sie tym plaskim do przodu a na tył tym "ostrym" do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 Hmmm, Conti EX Pro ma też sporo negatywnych opini w necie, jak sie rozejrzec .... że mikropekniecia, że ciezko kierunkują, ze sie scieraja, ze łatwo o gumę. Raczej bym wolał coś takiego, gdzie po śrdoku oponki jest zawsze jakiś pas gumy, który oddala te rejony od ostych kamyszków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deathmount Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 na suche warunki mam w garazu te continentale. i tyle moge on nich powiedziec: nie zlapalem ani razu gumy, nie ma zadnych pekniec, szybko sie przecieraja, slabo trzymaja w zakretach i nadaja sie wylacznie na suchy teren. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 Ja mam tak: - przód Kenda Kobra - 570 g - tył Schwalbe Black Jack Light 26/2,1 - 540 g podobno Co myślicie o takim zestawie? Razem tylko 80-90 zł Teraz będe musiał wypróbować w terenie, boje sie o Kobre, że za delikatna na kamienie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 Ja na Continentalach robiłem ostatnio ostre XC/enduro. Na początku złapałem mikropękniecie z tyłu, ale zakleiłem i jest dobrze. Widoczne jest takze z tyłu małe przeciecie. Z przodu ledziutko uchodzi mi powietrze wiec tez pewnie gdzies zrobilem dziurke. Ale kilka razy porządnie dobiłem oponkę i szalałem 45 km/h w dół po małych, nawet ostrych kamyczkach i to z róznymi cisnieniami (mój błąd) Mysle ze do typowego XC bede bdb, do czegos ostrzejszego nie polecam. Na plus moge zaliczyc bdb trakcje w lesie, na podjazdach i zjazdach, w zakrętach są nie takie złe, w miare trzymają a na śliskim też mi sie całkiem dobrze jeździlo. Jedyny minus to taki ze troche ise szybko zapychają i potem trudno jest je oczyscic ale to aż tak bardzo nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cierpong Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 No to mnie teraz zakreciliscie bo zastanawiam sie miedzy tymi oponami IRC i Conti chce wyienic komplet. na allegro conti jest po 60 a irc po 65. ciezko mi sie zdecydowac :025: Na allegro mozna tez kupic za 100 komplet maxxisa calibosa i krakena. Co myslicie ?jezdzil ktos na tym? http://www.allegro.pl/item97768686__extral...os_kevlar_.html http://www.allegro.pl/item97936524__extral...en_kevlar_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2006 Mam Kende Kobre 26*2 - niby uniwersalna (przód/tył) i Black Jack Schwalbe 26*2.1 http://www.probikes.pl/index.php?item=378 też niby uniwersalna ale baedziej kierunkowa, czyli na przód. Ale mam ją na tyle, a na przodzie Kobre. Zmienić je rolami - jest sens?, czy zostawić jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.