Zear Napisano 24 Maja 2012 Napisano 24 Maja 2012 Witam, nie znam się na rowerach, więc mam nadzieję że ktoś mi pomoże w identyfikacji i oszacowaniu wartości roweru, który ostatnio dostałem. Z tego co udało mi się dowiedzieć jest to rower GIANT na karbonowej ramie z kołami EASTON. Poniżej linki: NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów Dziękuję
dovectra Napisano 6 Czerwca 2012 Napisano 6 Czerwca 2012 nie ma hamulca z tyłu a były canti, to jakaś starsza produkcja. jeśli nie zniszczony i rama w dobrym stanie to może 1000-1500zł
amoniak Napisano 6 Czerwca 2012 Napisano 6 Czerwca 2012 karbonowa rama przełajowa W jakim stanie ? Zrób zdjęcie tylnych widełek bo coś mi się wydaje, że mocowanie pivota zostało wyrwane lub wykręcone oraz ktoś barbarzyńsko upiłował cable holder pod canti ? jeśli tak to za ramę dużo nie weźmiesz Kółka Easton fajne, za nie do tysiaka możesz liczyć. Reszta osprzętu coś koło 2-3 stówki. spoko Jako całość trudno będzie sprzedać bo to taka wykastrowana i poszarpana przełajówka na szosowych gumkach
doms Napisano 6 Czerwca 2012 Napisano 6 Czerwca 2012 Ten rower jest na 100% sprzed 1996 roku. Ramy karbonowe z tamtych lat po tylu latach nie nadają się już do ostrzejszej jazdy.
amoniak Napisano 6 Czerwca 2012 Napisano 6 Czerwca 2012 na 100% sprzed 1996 roku Na jakiej podstawie tak sądzisz ? Giant Cadexa robił od 98 roku i to w całkiem inny sposób. Rurki z karbonu były wklejane w alumminiowe mufy Ta tutaj to jest monocoque więc niekoniecznie tak stara