alternatywny Napisano 23 Maja 2012 Napisano 23 Maja 2012 Witam wszystkich forumowiczów! (jak i forumowiczki). Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł wyjazdu rowerowego. Pytałem po znajomych, jednak reakcji brak - więc pytam i tutaj. Chciałbym wyruszyć w małą wyprawę w Polskę, z określonym celem - morze lub góry (choć nie jest to obowiązkowy punkt), to jest jeszcze do ustalenia. Jestem amatorem rowerowym, poruszam się głównie po Wrocławiu, nigdy nie brałem udziału w takiej dalszej 'wycieczce', a najwięcej za jednym zamachem przejechałem z jakieś 80km - po Wro i okolicach. Nie interesuje mnie coś takiego, żeby przejechać jak najszybciej, (ale 100km dziennie powinno być do zrobienia). Czyli umiarkowane tempo, po jeździe jakiś relaks, zwiedzanie, a nawet zostanie gdzieś na więcej niż 1 wieczór. Jeśli chodzi o koszty to z racji tego, że jestem studentem (fakt faktem pracującym), chcę wydać jak najmniej, więc jakiś namiot wypadałoby zabrać bo i tak już będe musiał zainwestować w sprzęt typu sakwy, a nawet bagażnik... Nie chce jechać sam (choć jak będzie trzeba to pojadę) bo po 1. we dwójkę raźniej, po 2. Komfortowiej i po 3. względnie bezpieczniej. Nastawiłem się strasznie na ten pomysł i mam zamiar go zrealizować. Pisałby się ktoś na to? Może ktoś ma jakieś uwagi? Przeczytam i docenie każdy komentarz / zapytanie / zainteresowanie. Gdyby się ktoś wstępnie zdecydował, można sie gdzieś we Wrocku spotkać przy jakimś piwku uzgodnić szczegóły. Pozdrawiam Tobiasz