Gangessior Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Cześć. Chciałem sie was spytać, jaki amortyzator w okolicach 200 zł proponujecie do Authora Mirage 24", jaka rura sterowa, bo jestem w tym całkiem zielony. Tutaj macie zdjęcie roweru [nie mojego, ale mam identyczny ;P] : http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/1418/1418538-detsky-bicykel-author-mirage-24o-5.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r3b Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Cześć. Chciałem sie was spytać, jaki amortyzator w okolicach 200 zł proponujecie do Authora Mirage 24", jaka rura sterowa, bo jestem w tym całkiem zielony. Tutaj macie zdjęcie roweru [nie mojego, ale mam identyczny ;P] : http://slovenskainze...irage-24o-5.jpg A po co chcesz wymieniać amor?? Jeśli jest cały to myślę, że za 200zł to i tak nie zmienisz na lepszy niż jest aktualnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gangessior Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 A po co chcesz wymieniać amor?? Jeśli jest cały to myślę, że za 200zł to i tak nie zmienisz na lepszy niż jest aktualnie. Chciałbym mieć większy skok, i nieco twardszy, bo waże 59 kilo - wystarczy że opre sie o kierownice w czasie jazdy, i amor jest wgnieciony do 3/4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r3b Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Chciałbym mieć większy skok, i nieco twardszy, bo waże 59 kilo - wystarczy że opre sie o kierownice w czasie jazdy, i amor jest wgnieciony do 3/4. Na początek proponuję od zmierzenia SAGu... Bo to, że wgniatasz go na 3/4 skoku nie jest czymś nienormalnym. Mój powietrzny jak się opre na stojaka na kierownicy też się wgniata ponad połowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gangessior Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Najpierw mi powiedz co to jest SAG. Mówiłem że jestem zielony ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r3b Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Ja też jestem zielony ale się już trochę oczytałem:) SAG to w prostym tłumaczeniu ugięcie wstępne. Załóż sobię opaskę zaciskową "tyrtytkę" na goleń, opuść ją na dół, usiądź na rower (tylko nie opieraj się specjalnie na kierownicy) i zobacz jaki procent całego skoku amortyzatora poświęcony jest na SAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gangessior Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Nic z tego nie rozumiem... Moge powiedzieć że skok mam 50mm, a innych SAGów na razie nie zrobie bo oddałem rower do naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r3b Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 W takim razie szukaj na allegro jakiegoś używanego SunToura sprężynowego. Działają całkiem i powinienes cos znalesc w tej cenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gangessior Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 A o co chodzi w tych oznaczeniach 1 1/8, 1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Froop Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 rozmiar sterów podawany w calach. Ze zdjęć to widzę że jest to raczej 1.18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gangessior Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Jak myślicie o tym, czy wogóle by pasował? http://allegro.pl/suntour-xcr-26-ahead-1-1-8-czarny-2012-wawa-i2353730154.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 po 1, co to jest, RST Capa? to rzeczywiście nie działa, ale XCR za 209zl na samych sprężynach to wg mnie głupota^n... bo dużo lepiej nie będzie, pomijając iż ten XCR podniesie Ci główkę i zmniejszy kąt (tak, wiem, nic nie rozumiesz, to sobie doczytaj, nikt nie będzie się powtarzał, kiedy można się dowiedzieć wszystkiego w ciągu paru minut). myślę że powinieneś odpuścić, i uzbierać na XCR z blokadą chociażby który ma już jakieś tłumienie powrotu, a wtedy różnica będzie znaczna, no i zapomnij o skoku powyżej 100mm (najlepiej byłoby kolo 80mm dla zachowania fabrycznej geometrii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gangessior Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 po 1, co to jest, RST Capa? to rzeczywiście nie działa, ale XCR za 209zl na samych sprężynach to wg mnie głupota^n... bo dużo lepiej nie będzie, pomijając iż ten XCR podniesie Ci główkę i zmniejszy kąt (tak, wiem, nic nie rozumiesz, to sobie doczytaj, nikt nie będzie się powtarzał, kiedy można się dowiedzieć wszystkiego w ciągu paru minut). myślę że powinieneś odpuścić, i uzbierać na XCR z blokadą chociażby który ma już jakieś tłumienie powrotu, a wtedy różnica będzie znaczna, no i zapomnij o skoku powyżej 100mm (najlepiej byłoby kolo 80mm dla zachowania fabrycznej geometrii) Akurat to rozumiem . I mam dwa pytania - ile może kosztować taki XCR z blokadą, i czy 100mm skoku to za dużo jak na ten rower? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r3b Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Jeszcze jedno... zmieniajac skok w tym rowerze z 50 na naprzyklad 100mm zmieni sie geometria calego roweru przez co moze sie stac niewygodny badz mozesz nawet uszkodzic rame gdyz wtedy dzialaja troche inaczej sily na glowce. Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 ta Capa jest tak wysoka jak normalne 80mm+ wiec XCR 100mm nie powinien być aż tak zły... możesz spróbować a cene sprawdź na allegro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihalp90 Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Wszystko fajnie, ale masz rower 24, a szukasz pod 26:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 http://www.mudserwis...-18-p-2278.html a to co:)? tylko z blokada to chyba ciezko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gangessior Napisano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 Dzisiaj odebrałem rower z naprawy i przekonałem sie że musze wymienić ten amortyzator na pewno. Wystarczy że zjade z krawężnika, i słychać jak amortyzator wbija sie do końca. Polek - sprawdziłem i jest to RST Capa. Przez 6 lat nie wiedziałem co to za amorek I mam kolejne pytanie - czy do takiego roweru można by było wsadzić koła 26", czy nie za bardzo? Bo mam ze starego roweru brata [Też author, ten sam rocznik co ten mój] Bo jeżeli nie, to chyba trzeba będzie kupić nowy rower bo ten wydaje sie już... mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtassnt Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 Dzisiaj odebrałem rower z naprawy i przekonałem sie że musze wymienić ten amortyzator na pewno. Wystarczy że zjade z krawężnika, i słychać jak amortyzator wbija sie do końca. Polek - sprawdziłem i jest to RST Capa. Przez 6 lat nie wiedziałem co to za amorek I mam kolejne pytanie - czy do takiego roweru można by było wsadzić koła 26", czy nie za bardzo? Bo mam ze starego roweru brata [Też author, ten sam rocznik co ten mój] Bo jeżeli nie, to chyba trzeba będzie kupić nowy rower bo ten wydaje sie już... mały Ja mam używany nie potrzebny czarny SR Suntour XCM z blokadą skoku na kierownicę. Ma 90mm skoku. Wymontowałem go 1/5 roku temu i leży sobie w pudle czekając na kolejnego właściciela. Jak coś to Priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.