Gangessior Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Cześć. Chciałem sie was spytać, jaki amortyzator w okolicach 200 zł proponujecie do Authora Mirage 24", jaka rura sterowa, bo jestem w tym całkiem zielony. Tutaj macie zdjęcie roweru [nie mojego, ale mam identyczny ;P] : http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/1418/1418538-detsky-bicykel-author-mirage-24o-5.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r3b Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Cześć. Chciałem sie was spytać, jaki amortyzator w okolicach 200 zł proponujecie do Authora Mirage 24", jaka rura sterowa, bo jestem w tym całkiem zielony. Tutaj macie zdjęcie roweru [nie mojego, ale mam identyczny ;P] : http://slovenskainze...irage-24o-5.jpg A po co chcesz wymieniać amor?? Jeśli jest cały to myślę, że za 200zł to i tak nie zmienisz na lepszy niż jest aktualnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gangessior Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 A po co chcesz wymieniać amor?? Jeśli jest cały to myślę, że za 200zł to i tak nie zmienisz na lepszy niż jest aktualnie. Chciałbym mieć większy skok, i nieco twardszy, bo waże 59 kilo - wystarczy że opre sie o kierownice w czasie jazdy, i amor jest wgnieciony do 3/4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r3b Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Chciałbym mieć większy skok, i nieco twardszy, bo waże 59 kilo - wystarczy że opre sie o kierownice w czasie jazdy, i amor jest wgnieciony do 3/4. Na początek proponuję od zmierzenia SAGu... Bo to, że wgniatasz go na 3/4 skoku nie jest czymś nienormalnym. Mój powietrzny jak się opre na stojaka na kierownicy też się wgniata ponad połowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...