Skocz do zawartości

[1200zł] Który wybrać

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z dobraniem roweru chyba najlepszym wyjsciem do 1200zł będzie kross hexagon V3 lub V4 więc który lepszy ? czy może jakiś inny rower do tej sumy.

Napisano

Ja na twoim miejscu szukałbym rowerów z poprzedniego rocznika, albo nawet z 2010 roku. Niby rower starszy, ale ramy praktycznie się nie różnią, a za tą cenę otrzymasz dużo lepszy osprzęt. Chyba, że uparłeś się już na 2012rocznik, to bierz V4.

Napisano

nie uparłem się na 2012:) chętnie jakiś na lepszym osprzęcie bym zaakpcetowal tylko jakie np konkretne modele ? nie znam się zbytnio :)

Napisano

LAZARO EVOLUTION V3 - 14,5 kg MTB

Lazaro Integral Full Alivio - Cross

CROSS Kands Maestro - 13,6 kg CROSS

KANDS ENERGY 1300 - 13,6 kg MTB

Arkus Vip 6.0 DEORE - 15 kg

CROSS HEXAGON X3 lub CROSS HEXAGON X2

CROSS HEXAGON V3 lub CROSS HEXAGON V2

Unibike MTB Sport Mission - 14 kg

Romet Rambler 4.0 2011 - 13,9 kg

Napisano

A może Unibike Mission, albo wspomniany wcześniej Kands lub Lazaro - w tej samej cenie osprzęt sporo lepszy, co do ramy nie wiem :thumbsup:

Napisano

Arkus Vip 6.0 DEORE

Kupiłem dla syna. Robi dobre wrażenie. Osprzęt w każdym przypadku o 1 klasę wyżej niż mam w Meridzie 40-V. Fajny rowerek w przystępnej cenie (18" za 949 zł).

Rozważałem też Lazaro (chyba ma trochę lepszy osprzęt od Kandsa w tych samych przedziałach cenowych) i Kandsa ale wybrałem Arkusa ze względu na serwis w mojej mieścinie.

Napisano

Dopłać 100zł i bierz ten sprzęt:

http://allegro.pl/li...2351488089.html

Tak wygląda aktualnie najtańsza oraz zarazem najlepsza opcja kupna "nowego" roweru w tym przedziale cenowym. Nie upieraj się na "markowe" Krossy typu Hexagon. To nie są już czasy, kiedy A2'jkę z XT'kiem na tyle mogłeś kupić za niecałe 1300zł. Teraz za A2 z tego roku na śmieciowym osprzęcie przychodzi nam zabulić 1800zł. Kross był opłacalny parę lat temu, dzisiaj to już zwyczajna europejska liga cenowa i nic za darmo nie dostaniesz.