Skocz do zawartości

[Rower] Jaki rower wybrać Genesis Speed Cross SX10 czy Kross Evado 3.0

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam i proszę o pomoc.

Zastanawiam się nad kupnem roweru tylko nie mam pojęcia co wybrać podobają mi się dwa modele.

Pierwszy to Genesis Speed Cross SX10 cena-2299zł

Link do opisu:

Rower Genesis Speed Cross SX10 4028016 :: Sklep internetowy Intersport Polska S.A.

Drugi to Cross Evado 3.0 cena-1999

Link do opisu:

CROSS to najlepsze produkty w swojej kategorii - Rower Kross EVADO 3.0 Męski transport GRATIS - KROSS to najlepsze produkty w swojej kategorii

Proszę o pomoc w wyborze ponieważ ja jestem zielony.

Nie powiem bo Genesis trochę bardziej mi się podoba ale wolę zasięgnąć opinii osób które wiedzą na ten temat coś więcej :-)

Dzięki za każde słowo.

Napisano

Pomoże mi ktoś czy liczyć na siebie

Czy rowery genesis to dobra marka czy płaci się głównie za napis na ramie???

Napisano

Spoko napinacz półkę wyżej ale coś kosztem czegoś bo brak w nim hamulców hydraulicznych.

Z hydrauliką jest dopiero Unibike Zethos GTS a to już koszt 2700

Swoją drogą marka Unibike jak się ma względem Crossa czy Genesis???

Napisano

Kross firma bardziej znana, ale czy lepsza nie wiem. Osprzęt bardzo podobny. Chyba kierowałbym się jedynie wyglądem, bo reszta bardzo zbliżona. Hamulce Traco też niezłe wcale nie gorsze od tych Shimano, przy czym mają większą tarczę. Gen 300 zł droższy, moim zdaniem nie warty tych trzech stów. kupisz za to jakieś pierdoły (licznik, bidony itp.). Patelnie porównywalne, ale w Krosie mostek do wymiany bo to badziewie z regulowanym kątem (zwłaszcza jak ważysz ponad 80kg).

Napisano

Właśnie choć jeden konkretny facet:-)

warzę 86kg i mam 180 wzrostu.

mi też nie pasi ta kierownica bo boje się ze będzie się obniżać przy ostrzejszej jeździe.

Druga sprawa to opony w genesisie grubsze niż w crossie więc wydaje mi się że na wypady mieszane typu asfalt las polna droga będą lepsze