kanobody Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Witam, Jeżdżę na rowerze już od kilku miesięcy i stwierdziłam, że zakup kasku jest konieczny. Mam rower firmy Kellys i bardzo chwalę tę firmę, dlatego postanowiłam kupić kask Kellys Spirit. Przeglądnęłam kilka stron z opiniami o nim i widzę, że ludzie nie wypowiadają się dobrze na jego temat. Co Wy o tym kasku myślicie? Jaki inny polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redbull1 Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 ja mam ten kask i powiem Ci trochę żałuję że go kupiłem ponieważ wygodny to może on jest ale żle wygląda na głowie jest za dużo jak dla mnie rozbudowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanobody Napisano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Na tej stronie, gdzie chcę go kupić, jest napisane, że kask jest wytrzymały. Nie chodzi mi o to, jak będzie wyglądał na mojej głowie. Chodzi o to, żeby spełniał swoje zadanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtassnt Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 E to już lepiej brenda iguana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redbull1 Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 kask najlepiej przymierzyć by nie kupić ani za dużego ani za małego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanobody Napisano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Rozmiar S/M myślę, że będzie dobry. A nie chciałbyś sprzedać swojego kasku? Jaki masz rozmiar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...