MattDamnati Napisano 21 Maja 2012 Napisano 21 Maja 2012 Witam, mam typowe pytanie laika. Posiadam rower Merida Matts TFS 500-D. Problem w tym, że na kierownicy mam przełącznik (foto), od którego linka biegnie do amortyzatora. Z początku myślałem, że jest to ustawienie sztywności, jednak nie ma żadnej różnicy czy jest on wciśnięty czy nie. A może tak ma być? Lub to całkiem coś innego? Rower ma kilka dni, wg. zapewnień sklepu wszystko zostało ustawione (chociaż musiałem poprawiać przednią przerzutkę). Pozdrawiam.
zafkiel Napisano 22 Maja 2012 Napisano 22 Maja 2012 to jest blokada skoku, zobacz czy przy amortyzatorze masz dobrze przykrecona linkę
andi333 Napisano 22 Maja 2012 Napisano 22 Maja 2012 Jak nowy rower to ganiaj do sklepu ma działać i już,to coś służy do zablokowania amora na asfalcie lub na podjazdach.
Pytanie
MattDamnati
Witam, mam typowe pytanie laika.
Posiadam rower Merida Matts TFS 500-D.
Problem w tym, że na kierownicy mam przełącznik (foto), od którego linka biegnie do amortyzatora.
Z początku myślałem, że jest to ustawienie sztywności, jednak nie ma żadnej różnicy czy jest on wciśnięty czy nie.
A może tak ma być? Lub to całkiem coś innego?
Rower ma kilka dni, wg. zapewnień sklepu wszystko zostało ustawione (chociaż musiałem poprawiać przednią przerzutkę).
Pozdrawiam.
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.