Arxas Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Posiadam sprężynowy amortyzator Rock Shox Tora 302 U-Turn 85-130 mm z roku 2009. Od nowości zaliczył jeden przegląd wraz z wymianą uszczelek kurzowo - olejowych. Sprzęt sprawuje się bardzo dobrze, jednak ostatnio zauważyłem, że ni z gruchy ni z pietruchy lockout kompletnie odmówił współpracy. Mam świadomość, że nawet przy zablokowanym amortyzatorze powinien być dostępny pewien niewielki skok, jednak w przypadku mojego egzemplarza praca po rzekomym zablokowaniu niczym nie różni się od normalnej. Nie jestem pewien, czy to nie moja wyobraźnia, ale wydaje mi się też, że ostatnimi czasy amortyzator pracuje jakby nieco płynniej niż kiedyś, lepiej wybiera nierówności i jakby nieco bardziej bujał przy intensywnym pedałowaniu, czego wcześniej nie wychwyciłem. Nie jestem przekonany, czy to ma jakieś znaczenie i związek z lockoutem, poza tym jak już wspomniałem - możliwe że to tylko zwidy. Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł, co mogło spowodować problem z działaniem lockoutu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 22 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Jeżeli masz tłumik MC pokręć GATE jak nie zadziała to pewnie któraś uszczelka w tłumiku jest do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiK Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 W torze nie ma pokretla gate. A 302 nie ma mc Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djwiocha Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Możliwe że olej z tłumika który służy także do blokowania przelał się gdzieś indziej i jest go w tłumiku mniej co może powodować właśnie większe bujania i brak lockouta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.