rzepkok Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Witam, chciałem sie z Wami podzielić opinią o sklepie extremebike.pl mają bardzo ciekawą ofertę lekkich komponentów - głównie Aerozine i w dobrych cenach niestety - podejście do klienta to tragedia historia mojego zamówienia: - zamówienie na korbę Aerozine złożone 21.04.2012 - przez tydzień - kompletny brak kontaktu - ani potwierdzenia zamówienia ani nic - po tygodniu zadzwoniłem pod podany na stronie numer telefonu - sprzedawca poinformował mnie z żalem (!), że zamówionego towaru niestety nie mają, mimo że w sklepie jest wystawiony - ponieważ myślałem, że tylko oni tym handlują powiedziałem, że cierpliwie poczekam 1-2 tygodnie tylko proszę o informacje o stanie realizacji zamówienia - przez kolejne 3 tygodnie - cisza - tydzień temu napisałem do nich maila z prośbą o wyjaśnienie - po tygodniu dalej cisza dzisiaj mija równo miesiąc od czasu złożenia zamówienia i dalej nic nie wiadomo - na szczęście wybrałem płatność za pobraniem, bo inaczej byłoby jeszcze gorzej jeśli chcecie coś zamówić w extremebike.pl - uważajcie i pilnujcie realizacji mam nadzieję, że pomogłem i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Czytam już ktorys z kolei taki wpis. Powoli chyba norma sie staje sprzedawanie "niczego". Strasznie na psy schodzi rynek. Niedlugo wszyscy beda kupowac w lokalnych sklepach albo na Allegro, gdyz tam przynajmniej maja wszystko na miejscu i licza sie z tym ze klient moze wystawic negatyw, a jak kilku wystawi to po koncie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElDiablo Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 W sumie z jednej strony kicha... Handlują czymś czego nie mają. Powinni napisać - na zamówienie (i czas realizacji). Z 2 strony tyci się nie dziwię. Kolos kasę trzeba by było wsadzić w zatowarowanie sklepu we wszystko co jest w ofercie.... a kryzys coraz boleśniej odczuwalny..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareklodz Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Pozwolę się nie zgodzić. Urwałem ostatnio śrubę skręcającą kobrę i Pan z extrembike's po 1 telefonie podesłał bez oczekiwania na przelew ową śrubę. Jak by wszędzie było takie podejście to klienta to czapki z głów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 21 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Może trafiłeś akuratnie na jedną z niewielu rzeczy jakie mają na magazynie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElDiablo Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 No tak, "śrubcy" relatywnie tanie hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.