Dworniok Napisano 19 Maja 2012 Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 Witam! Tak jak w temacie, przyszedł czas na kupno nowego kasku, mogę przeznaczyć na niego budżet w wysokości 120zł. Co polecacie w tej kategorii cenowej. Z góry mówie, że jestem zielony w tym temacie. JAk możecie, to podajcie jakieś linki, propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YgreK Napisano 19 Maja 2012 Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 Jest wiele dobrych firm, nie można powiedzieć, że jakaś jest zła. Wybór kasku zależy od dopasowania do głowy, wagi, ilości i jakości wentylowania. Na to trzeba patrzeć, ale i tak najlepiej się przejechać do sklepu. Co jak co, ale odzież trzeba najlepiej przymierzyć i zobaczyć jak leży. Każdy przecież ma inny kształt głowy. Do 120 zł powinno udać się coś znaleźć, ale czasami warto trochę dołożyć grosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brt0555 Napisano 20 Maja 2012 Udostępnij Napisano 20 Maja 2012 Polecam ten, jednak bys musial troche dolozyc: http://allegro.pl/kask-giro-rift-54-61cm-tytanowy-carbon-bikestacja-i2331877767.html Sam go posiadam, kupilem go w tym sklepie w tamtym roku jeszcze o 20zlt taniej. Ogolnie to kellys ma tez calkiem dobre kaski, mierzylem pare jednak giro najlepiej mi lezalo na glowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtassnt Napisano 20 Maja 2012 Udostępnij Napisano 20 Maja 2012 Specialized Align Baron Ten też 159 niestety. Ja mam niebieski, kolega czerwony. Głęboki, pewnie leży na głowie, ma regulację pokrętłem i odpinany daszek. I nie jest szeroki na boki jak kapelusz http://twomark.pl/kask-specialized-align-baron,p,23471 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...