Fenervil Napisano 17 Maja 2012 Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 Po zakupieniu nowego amortyzatora zauważyłem luzy na niebieskim suwaku blokady skoku. Po zdjęciu suwaka okazuje się że luz jest na elemencie stalowym który jest wprawiany w obrót suwakiem, a sam element stalowy jest jakby nie patrzył częścią tłumika. Czy odesłać amortyzator do sprzedawcy, czy jest to kwestia prostej regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 19 Maja 2012 Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 z tego co wiem to ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eryk87 Napisano 19 Maja 2012 Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 Mały luz się zawsze gdzieś pojawi. Mój znajomy w tym amortyzatorze miał to samo i z tego co słyszę problemu z tym nie ma Ale niech ktoś jeszcze się wypowie, kto się bardziej na tym zna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenervil Napisano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2012 Mały luz się zawsze gdzieś pojawi. Mój znajomy w tym amortyzatorze miał to samo i z tego co słyszę problemu z tym nie ma Ale niech ktoś jeszcze się wypowie, kto się bardziej na tym zna. Ten luz nie jest taki mały. Stalowa zębatka pod suwakiem kręci się bezwładnie w prawo i lewo o jakieś 5-7 mm. Nie jest też stabilna ośka na której ją osadzono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sqr Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 U mnie jest wszystko ok. To raczej nie jest normalne i wydaje mi się że również to nie jest kwestia regulacji. Ja bym odsyłał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 ktoś ostatnio opisywał jak to naprawić w XCR chyba, i niejest to skomplikowany zabieg, poszperaj zanim pozbędziesz się amorka na miesiąc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenervil Napisano 9 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 ktoś ostatnio opisywał jak to naprawić w XCR chyba, i niejest to skomplikowany zabieg, poszperaj zanim pozbędziesz się amorka na miesiąc... No i pozbyłem się amoprka na miesiąć. 12- 15 czerwca powinien wrócić. Reklamacja nie została uwzględniona. Stalowa zębatka pod pokrętłem blokady skoku ma prawo mieć luzy w granicach 5- 7 mm w każdą stronę. (Pokrętło blokady skoku obraca się o jakieś 2 cm). Również ośka na której umieszczono zębatkę też została tak zaprojektowana by chwiała się w granicach do 3 mm. Jest to standard przy amortyzatorach w cenie 300 zł. A ja swój rower sprzedałem. Jest zbyt przekombinowany. Zbyt wiele części może się zepsuć. I nie chcę topić pieniędzy w markowe produkty które są złożone z jeszcze większej ilości części. Zostawiłem sobie tylko zabrzpieczenie Trelocka. Teraz jeżdżę Uralem z roku 1987. Jest nowy, nie używany, i jak dobrze mu się przyjżałem to doszedłem do wniosku że został zaprojektowany tak by długo służyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.