Skocz do zawartości

[Ramy,Rowery 650b] nowe i przeróbki


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

 

Evans jest sklepem zajmującym się właśnie głównie sprzedażą internetową. natomiast żaden z producentów rowerów, które dystrybuuje sieć halfords nie ma jeszcze w ofercie rowerów 650b.

Rozumiem że kolega zaglądał do ich bussiness planu ? Bo po frekwencji w sklepie i rozmowie ze sprzedawcą mogę równie odważnie postawić tezę że Evans to firma zajmująca się głównie sprzedażą sklepową ;) A rowerów nie mają, bo rok 2013 to nie jest jeszcze rok 650B, i w UK i w Polsce. co było do okazania. ;)  EOT. Wracając do tematu, słyszałem po raz kolejny z "dobrze poinformowanych żródeł" że na przyszły rok szykuje się nam rama 650B od Accenta oraz linia rowerów od Unibika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

Rozumiem że kolega zaglądał do ich bussiness planu ? Bo po frekwencji w sklepie i rozmowie ze sprzedawcą mogę równie odważnie postawić tezę że Evans to firma zajmująca się głównie sprzedażą sklepową ;) A rowerów nie mają, bo rok 2013 to nie jest jeszcze rok 650B, i w UK i w Polsce. co było do okazania. ;) EOT.



Ja nie muszę do ich biznesplanu zaglądać, żeby wiedzieć że sklep, który ma w nazwie "Online Bike Shop" i prowadzi globalną sprzedaż przez internet, a w samej Anglii dodatkowo z opcją click&collect, ma swoje główne źródło zbytu w internecie.

A rowerów nie mają, bo rok 2013 to nie jest jeszcze rok 650B, i w UK i w Polsce. co było do okazania.



Otóż mają rowery w rozmiarze 650b, tyle że właśnie w ofercie internetowej (już raz dawałem linka), a nie w sklepach stacjonarnych - bo właśnie w sieci mają ich główne źródło zbytu.
Co do samego stwierdzenia, że "rok 2013 to nie jest rok 650b", to nie odkrywasz przysłowiowej Ameryki i starasz się dowieść czegoś, o czym wszyscy tutaj piszący doskonale wiedzą. Kolega Rulez napisał Ci, że ten rok wcale nie miał być rokiem 650-ki i wiele jest do dopracowania w nowych modelach, a kolega Ivan potwierdził, że ruchawka na średnią kiszkę zacznie się w Polsce może za 2-3 lata. To samo napisał panSocjolog. Na zachodzie zaś 27,5" istnieje "undergroundowo" od dość dawna (wystarczy zajrzeć na zachodnie fora rowerowe), a po ubiegłorocznych zwycięstwach Nino Schurtera w Pucharze Świata właśnie na 650-tce, duża grupa ludzi się już na nie przesiadła. Tak więc, niewiadomo dlaczego usilnie starasz się dowieść czegoś, co jest powszechnie wiadome. :)

PS. byłbym zapomniał - co do Unibike'a - jeśli producent z Bydgoszczy ma wypuścić coś w stylu nieszczęsnego modelu 269, to niech sobie lepiej od razu daruje ;):D

Tyle w temacie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Dobra, dobra durnykocie bez nerw, bo złość piękności szkodzi :P

Wracając do głównego wątku, nowa Kona Explosif na 2014r. Rurki Reynolds 520, 120mm skoku, regulowane haki kół, piasta 142x12. Tylko po kiego odeszli od tej fajnej surowej stalowej ramy?

968844_10151566162392029_1696116544_n.jp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Wszystko mnie pasi, poza obecną kolorystyką ramy. Ubiegłoroczna (a raczej jej brak :)) była dużo bardziej łobuzerska.  Gdyby w ubiegłym roku nie zbiegło mi się kilka niespodziewanych wydatków (jak to zwykle bywa) i trochę lepiej negocjował byłbym z chłopakami z Kona Polska, to pewnie bym na ubiegłorocznej wersji do dzisiaj pomykał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Klaniam,

 

Pivot dorzuca (kolejnego) bujaka i sztywniaczka.

 

Pivot Mach 6 27.5

 

1374677318.jpg

 

DW-Link, wungiel, 155mm, glowka ramy 66-66.5st w zaleznosci od rozmiaru ramy, dedykowany amorowi 150-160mm, ISCG, suport 34.5cm, tylny widelec 430mm.

 

Na zdjeciu chyba rama XXXXXXXL bo wyglada starsznie pokracznie :sick:

 

Material z Bikerumor

 

Pivot Les 27.5

 

Pivot-LES-275-XX1-Blue-side.jpg

 

 

Pelne geo:

 

geo.png

 

Wungiel, 142x12, tylny widelec 426mm, suport przyprawiajace o gesia skorke 30.18cm, dedykowany amorkowi 100mm.

 

Material ponownie na Bikerumor

 

Szacunek...

I.

 

PS

 

I Mach już bardziej-bardziej via Bikeradar.

 

1374646194315-qfm2vxe0ww2w-800-75.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Coby zakończyć offtopa,ale nie skończyć z wymysłami
Jakieś nowe cuś o nazwie nieznanej- wersja bardzowczesnotestowa 

Prototype-650b-1-600x450.jpg

Prototype-650b-3-600x450.jpg

 

oczywiście z bajkrumora

 

http://www.bikerumor.com/2013/07/24/spotted-mysterious-full-suspension-650b-prototype/

 

 

Czesi działają

Pells Duke ( prototyp)

pells-DUKE_2014-mtbs-v.jpg

 

Superior Team Issue

superior-2014-team-issue.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Mnie się widzi,że oni testują różne ustawienia  długości ramion wahacza i wpływ tego parametru na charakterystykę zawieszenia . Zresztą,jak napisano, to bardzo wczesny prototyp i nie ma co się dziwić wyglądowi.

Tak czy inaczej rzadko mamy możliwość oglądania ramy w tak wczesnej fazie projektowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Kłaniam,

 

Rosen aus Deutschland przeszły solidna kurację Średnikiszkową na 2014.

 

Rose Granite Chief

 

1374665961454-utttywktx2xk-800-75.jpg

 

Amelinum, 145mm Hojsta, 142x12 z tyłu, 15mm z przodu, w standardzie manetka dla Foxa CTD, regulowana z kiery sztyca, poprawiona krzywa kinematyczna zawiasu.

 

Rose Thrill Hill

 

1374663776862-5l6t2fkhid6q-800-75.jpg

 

Wungiel, 115mm jednozawiasa ze Swing Link'iem i odkształcajacymi się rurkami tylnego widelca - patent podobny do Canyon'owskiego Flex Pivot'a - w sumie nie dziwara, i Rose i Canyon robi ta sama fabryka. Suport PF30, tył 142x12.

 

Także amelinowy sztywniak Count Solo utył w pęcinach - wersja Niewieścia zwie się The Duchess.

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ON też się skusił na średnią kiszkę, zwać się to-to będzie On-One 45650b:

 

1O1YZ4EF-ononebikesonInstagram.jpg

 

Więcej info tutaj(filmik można sobie darować z czystym sumieniem;).

 

 

POZDRo-:ver

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

bez sraczki proszę



Chyba Ty! :D

Jeszcze cycat z bajkrumora:

On-One reports that the wheels of the 45650b with 2.4″ Continental Mountain King tires measure 28.1″ in diameter while the front end with a 150mm travel fork is the same height as their Titus Fireline with a 120mm 29er fork and wheel.  Soooo, it’s very, very similar to a 29er, but with a bit more travel and agility?  That doesn’t sound so bad.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Z Ziemi Germańskiej

Drossiger XMA650

large_XMA6501.jpg?0

120 mm skoku, przednia przerzutka tylko E-type, tył z nowym hardwarem Shimano- Direct Mount,oś X-12 

 

Drossiger XRA650 

large_XRA6502.jpg?0

150 mm lub 160 mm skoku, pozostałe jak w XMA ,plus ISCG05

pełne geo tu

 

Zimową porą Ivan zajawił nową ramę od Pana Morewooda - Pyga .

W linku test zza Odry - tera się zwie Pyga Onetwenty650- cóż za oryginalna nazwa...

large_pyga-20.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droessiger ma nie do końca dopracowaną geometrię w modelach 26" (znam z autopsji) zobaczymy jak w 650b - na papierze wygląda lepiej, jednak jedna długość główki ramy 120 mm we wszystkich rozmiarach to skucha..., widzę, że w modelu XRA wrócili do "normalnego" usytuowania tłumika .

Co do Pyrgi - progresywna zawiecha tego jednozawiasa to raczej nie tylko wina tłumika ....i ta Meridowska nazwa ... :teehee:, i to zakleszczanie łańcucha - czy aby na pewno tylko wina korby ? - raczej bym go nie kupił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...