Skocz do zawartości

[Rower] Rower do jazdy po mieście

Gizmo21

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Chciałem się Was poradzić odnośnie roweru do jazdy po mieście. Nie chciałbym przeznaczyć na taki rower jakiejś wielkiej kasy, bo ma to być rower do przemieszczania się po mieście by nie musieć zawsze korzystać z coraż droższej komunikacji miejskiej ;) Poza tym nie chcę też wydawać niewiadomo jakiej kasy, zakładając że im droższy rower tym większe prawdopodobieństwo jego kradzieży :) Tak więc teraz jest pytanie za czym się rozglądać? Szosówka chyba na miasto za bardzo nie ma sensu, choć często widuję osoby, które jeżdżą na takich rowerach po mieście, jednak gdy ja muszę swoim Krossem przejechać ulicami, to nie wobrażam sobie, jak można jechać na takich cienkich oponach, bez amortyzatora przy takich drogach jakie posiadamy :) Tak więc trekking? Jakiś góral mniej rozbudowany? Teraz czy lepiej szukać po jakiś komisach czegoś używanego (dodam, że jestem zielony w temacie), czy lepiej kupić coś nowego, choć chyba nic nowego nie kupię za góra 500zł? 500zł to właśnie taka kwota maks, bo jednak coś droższego, to chyba byłby strach zostawić na dłużej gdzieś na ulicy, no i oczywiście jeszcze będę musiał do tego kupić jakieś porządne zabezpieczenie. Jeśli używane rowery, to gdzie możecie polecić w Krakowie jakieś dobre, sprawdzone komis, gdzie można znaleźć coć ciekwego?

Wszystkim bardzo dziękuję za odpowiedzi w tym temacie. Pozdrawiam :)

Napisano

Tu jest chyba wszystko w temacie