Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dane techniczne:

 

Rozmiar 26" x 2.35 30TPI

 

Wersja z drutem

 

Cena: 45zl/szt

 

Jezdze na niej od kilku dni i wywarla na mnie w miare pozytywne wrazenie. W błocie, sniegu i miekkim piachu spisuje sie dobrze (nie mam z czym porownac), jednak na asfalcie pojawiaja sie straszliwe szumy :P jednak nie przeklada sie to na opory toczenia :-) Ogromnym minusem sa scianki boczne opony (doslownie jak z papieru) dzisiaj przy bannym zalapalem snejka ;):(;)

 

Ogolnie za ta cene moge ja polecic ale zalecam napompowac ja do granic mozliwosci :glare:

 

Ocena w skali 1-10 to 7

Napisano

Tu nie ma co porownywac z oponami do streetu czy do opon miejskich ta opona jest przeznaczona w teren wiec nie ma co narzekac na opory w miescie choc ja ich nie odczuwam az tak bolesnie :)

Napisano

Opony z takimi klockami stawiają duze opory - wiadomo (chyba nikt nie zrobil opony z klockami 2 cm i oporami np. 20W) Kumpel ma Schwabe Space i opory tez są spore, ale przy takiej przyczepnosci to maly minus.

  • 2 lata później...
Napisano

Używałem jakiś czas wersji 2.1. Opory są zdecydowanie spore, ale akceptowalne, jeśli zależy nam na sprawowaniu w terenie, a nie ściganiu.

OK opona do niezobowiązującej jazdy w trudnym terenie.

Buczą na asfalcie miodzio ;)

Bardzo dobrze przejeżdża się na nich przez głębki piach (luźny).

B. dobra przyczepność.

  • 1 rok później...
  • 3 miesiące temu...
Napisano

Witam,

 

Opony kupione razem z rowerem.

 

Plusy: dobra trakcja w terenie, szczególnie na suchym. Również w piachu.

 

Minusy: głośne na asfalcie, mimo dużych klocków z boku opony kiepskie przy trawersowaniu, łatwo obsuwają się, fatalna trakcja w błocie, bardzo podatne na przebicie, nie tylko boki ale i bieżnik, szybko się ścierają.

 

Ogólnie: nie polecam. Mam, bo mam, ale jak przyjdzie ich kres, zmienię na inne.

 

Pozdrawiam,

Janek

  • 7 miesięcy temu...
Napisano

Mam je seryjne w moim GT- szum jaki wydają na asfalcie przy 40 km/h skutecznie płoszy pieszych z drogi, poza tym utrzymanie tych 40 jest naprawdę trudne, na asfalcie opony warczą, opory toczenia są bardzo duże, a przyspieszanie trwa wieczność. W terenie- jest inaczej- przejechałem 2,5k km i nie przypominam sobie, żebym wpadł w jakiś poważniejszy poślizg! No może raz... Idealne na piach, żwir na błotku też jeździłem zakręty, hamowanie bez problemu. Gdyby nie ta waga byłyby idealne

Napisano

Osobiście nigdy nie jeździłem na tych oponkach ale chcę tylko powiedzieć że są one bardzo popularne w USA. Bardzo wiele rowerków na tamtym rynku mają właśnie seryjnie założone Nevegale jako opony trail tudzież all mountain. W miesięczniku MBaction który można u nas kupić w Empiku chyba w każdym numerze pieją nad zaletami tych opon...

Napisano

Na maratony i do XC są nieprzydatne z powodu masy i oporów toczenia ale do DH, FR i szeroko pojętego all mountain nadają się jak najbardziej. Wystarczy spojrzeć na opinie na forach downhillowych...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...