Koen Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Czy robił ktoś z Was zakupy w sklepie cyclista.pl? Pierwszy raz mam z nim do czynienia a mają tam część która mnie interesuje i nie ma jej nigdzie indziej. Czy są godni zaufania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dxx Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 Czy robił ktoś z Was zakupy w sklepie cyclista.pl? Pierwszy raz mam z nim do czynienia a mają tam część która mnie interesuje i nie ma jej nigdzie indziej. Czy są godni zaufania? Zarejestrowałem się specjalnie na tym forum, aby dodać opinię o tym sklepie. Jako że serwis nie widnieje na serwisach typu Opineo, dodaję post tutaj. Ten post jest pierwszym wynikiem w Google przy frazie "rower242628 opinie". Warto dodać, że sklep miał poprzednio adres cyclista.pl. Sklep oferuje szeroki asortyment towaru, przesyłka jest dobrze zapakowana. I to byłoby na tyle z zalet. Czas przesyłki: Zamówienie 29 maja, awizo 28 czerwca (przesyłkę odebrałem dzisiaj). Zamówienie miało zostać wysłane kurierem, zostało wysłane pocztą. Brak jakichkolwiek informacji o braku towaru, o obsuwce czasowej, itd. Kontakt mailowy: Brak odpowiedzi na kontakt mailowy (!) Ponoć miałem pisać na adres Marcina, a nie na sklep@, ale ja nie znam ludzi którzy tam pracują i nie wiem czy pisać do Marcina, Tomka, Jadzi czy kogoś innego. Kontakt telefoniczny wygląda w ten sposób — (w słuchawce:) "Oddzwonię za pół godziny". Niestety wielokrotnie zdarzyło się, że nikt nie oddzwaniał i ja po raz kolejny musiałem wykonać telefon. Na stronie internetowej widnieje napis "Produkt dostępny", co wskazywałoby na monitorowanie stanów magazynowych, ale nic bardziej mylnego. Dowiedziałem się, że takie rzeczy to tylko na stronie Amazon. Pragnę wyjaśnić — 1. przesyłka z Amazonu do PL dochodziła do mnie najczęściej w czasie krótszym niż tydzień, 2. wiele sklepów internetowych oferuje monitorowanie stanu produktów, 3. brak informacji zwrotnej, że produkt nie jest jednak dostępny. Bonus: Dostałem informację, że w zamian za długi czas oczekiwania dostanę jakiś upominek od firmy w ramach rekompensaty. Nie dostałem. Opinię o sklepie oraz podejście do klienta pozostawiam Wam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dembol Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Kupowałem tam kilka tygodni temu wspornik i kilka innych klamotów, które były w tym sklepie w świetnej cenie. Przed zakupem przeczytałem powyższą opinię i nie chcąc utopić siana na jakiejś "lewiznie" wziąłem towar "za pobraniem". Czas przesyłki: Kupione w czwartek po południu, towar w poniedziałek był już u mnie. Kontakt mailowy: Kontakt szybki i bezproblemowy. Na pytanie kiedy zamówiony towar zostanie wysłany dostałem odpowiedź po kilku godzinach. Czego chcieć więcej? Kontakt telefoniczny Nie miałem sposobności skorzystać, więc nie oceniam. Na stronie internetowej widniał napis "Produkt dostępny" i przesyłka po 1 dniu roboczym została wysłana. To tyle. Z zakupu jestem jak najbardziej zadowolony. POLECAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dxx Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 @dembol: Bardzo dobrze, ja natomiast drugi raz w tym sklepie nie kupię. Dla mnie miarą jakości sklepu nie jest jedynie to, że potrafi wysłać towar dostępny w magazynie; bardzo ważne jest podejście do klienta w sytuacji wyjątkowej — a w moim przypadku sklep się kompletnie skompromitował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.