MarkX Napisano 26 Maja 2006 Napisano 26 Maja 2006 A moze ktos ma do ich siedziby blisko i skoczy ich opie...lic
natash Napisano 28 Maja 2006 Napisano 28 Maja 2006 Witam, Zamówiłem rowerek, jestem z Bydgoszczy i w siedzibie powiedzieli że będą po 10 czerwca dopiero dostępne. Zamiasta amortyzatora: SR SUNTOUR XCM / SKOK 100MM mogę wybrać Omega RST SL. Co proponujecie jako znawcy tematu. Czy zamiast normalnie montowanych oponek: SCHWALBE JIMMY / 26X2.10 możecie zaproponować coś co nadaje się do jazdy po asfalcie 65%, a teren (las, droga polna) 35%. Pozdrawiam.
thomash Napisano 28 Maja 2006 Napisano 28 Maja 2006 Te oponki są dośc ciężkie, ja bym zmienił np na continental escape/explorer pro, co do amortyzatora to widze że suntour xcm waży katalogowo 2,5kg, więc realnie może byc trochę więcej, a omega może ważyć ok 2,2kg więc różnica jest.
natash Napisano 28 Maja 2006 Napisano 28 Maja 2006 Amorki ze strony technincznej który lepszy. Nie biorąc pod uwagę wagi .
MarkX Napisano 29 Maja 2006 Napisano 29 Maja 2006 Wyslalem do nich maila, wiec pozwole sobie o wklejenie odpowiedzi. "Witam, bardzio nam przykro za zaistniałą sytuację, ale nie jest ona w najmniejszym stopniu wynikiem działania pracowników naszej firmy. Zamówienie na czesci do montazu złozyliśmy u producentów w sierpniu zeszłego roku i według harmonogramu wszystko poninniśmy dostać pod koniec lutego. Niestety, zawiedli dostawcy. Opóźnienie tłumaczą brakiem surowców do produkcji. Cóż, pozostaje nam jedynie przyjąc tłumaczenie producentów i cierpliwie czekać na dostawę. Jeżeli w takiej sytuacji ktokolwiek z forumowiczów ma lepsze rozwiązenie to z przyjemnością weźmiemy je pod uwagę. Mam już potwierdzone na 100% informacje, że Evolution i Evolution Disc będą dostępne od 10 czerwca. pozdrawiam, Zbigniew Lewandowski Unibike " A wiec pozostaje tylko odliczac kartki w kalendarzu
vendaval Napisano 29 Maja 2006 Napisano 29 Maja 2006 Witam, Zamówiłem rowerek, jestem z Bydgoszczy i w siedzibie powiedzieli że będą po 10 czerwca dopiero dostępne. Zamiasta amortyzatora: SR SUNTOUR XCM / SKOK 100MM mogę wybrać Omega RST SL. Co proponujecie jako znawcy tematu. Czy zamiast normalnie montowanych oponek: SCHWALBE JIMMY / 26X2.10 możecie zaproponować coś co nadaje się do jazdy po asfalcie 65%, a teren (las, droga polna) 35%. Pozdrawiam. Moim zdaniem lepszy technicznie jest RST OMEGA bo ma tłumienie olejowe a to już jest skok jakościowy w stosunku do tłumienia ciernego Suntoura.
natash Napisano 29 Maja 2006 Napisano 29 Maja 2006 No więc jak Panie i Panowie. Muszę dać znać w sklepie jaki amorek maja mi zmontować
thomash Napisano 29 Maja 2006 Napisano 29 Maja 2006 Tylko że jakość RST co roku spada... A Suntour'a rośnie ?? Jeździłeś chociaż na obu że takie rzeczy piszesz ?? Ja brałbym RST Omega, ma chociaż tłumienie olejowe, a z tego co zauważyłem to ma tez chyba blokade.
Blizzard Napisano 29 Maja 2006 Napisano 29 Maja 2006 Jeździłeś chociaż na obu że takie rzeczy piszesz Suntoura xcm mam w swoim rowerku a kuzyn ma RST Gila TnL w swoim kellys quartz. Coprawda to nie jest RST Omega ale kuzyn sądzi że mój działa lepiej
evo Napisano 31 Maja 2006 Napisano 31 Maja 2006 Tutaj http://mtb.gourl.org macie troche info o wadze Unibika i innych rowerów MTB.
tomaaso Napisano 31 Maja 2006 Napisano 31 Maja 2006 xcm chodzi troszke skokowo ale wedlug mnie znaczne lepoiej o gili z quartza
evo Napisano 31 Maja 2006 Napisano 31 Maja 2006 XCM ma jedną zalete w porównaniu do XCR-LO. A mianowicie, mniej mi siada, o jakieś 1,5-3 cm (sag), zaś w A4 siada mi 3-4,5 cm (w zależności od ustawienia wstepnego) Ale reszte zalet jest po stronie XCR lo: - nieco lepiej wybiera - nieco mniej odbija - LO działa bez zarzutów, łatwo sięgnąć i ruszyć w czasie jazdy - no i lżejszy o jakies 400 g. Ale róznice niewielkie, za to "siadanie" XCR mnie wkurza, bo zmienia mi przeciez nieco geometrie bika w sumie na bardziej sportową, bo przód siada hehee wiec moze nie jest tak źle
Blizzard Napisano 6 Czerwca 2006 Napisano 6 Czerwca 2006 Prawdopodobnie znalazlem w mojej ramie niedociągnięcie - ma dziurke na tyllnym widelcu (3cm od haka przerzutki). Odkryłem odwracając rower dogóry kołami kapało z tego miejsca 5 min :angry: mam nadzieje, że ramie nic sie nie dzieje od wewnętrznych kąpieli
MarkX Napisano 6 Czerwca 2006 Napisano 6 Czerwca 2006 Orientuje sie ktos, czy dostali juz te czesci do mozntazu? Termin 10 juz sie zbliza
evo Napisano 6 Czerwca 2006 Napisano 6 Czerwca 2006 Ja mam od dawna na zbycie model 2006, już po przeróblach na lepsze + dodatki (m.i. sztyca ruchoma).
thomash Napisano 6 Czerwca 2006 Napisano 6 Czerwca 2006 (edytowane) Blizzard, ja bym z tym poszedł raczej do serwisu, skoro jest dziura, mała czy duża to powinni wymienić na ramę, nie wiadomo czy w tym miejscu nie zacznie pękać, a jest chyba tylko rok gwarancji na ramę. Edytowane 6 Czerwca 2006 przez thomash
evo Napisano 6 Czerwca 2006 Napisano 6 Czerwca 2006 Uni evo 06 w wersji sportowej czyli prosta kiera i mostek w pozycji odwrotnej, kiera na wys. około 97 cm, pierwotniw z mostkiem normlanym i giętą kiera jest na powyżej 102 cm. http://images2.fotosik.pl/80/57521f90a0edd0e5.jpg
Blizzard Napisano 7 Czerwca 2006 Napisano 7 Czerwca 2006 Blizzard, ja bym z tym poszedł raczej do serwisu, skoro jest dziura, mała czy duża to powinni wymienić na ramę, nie wiadomo czy w tym miejscu nie zacznie pękać, a jest chyba tylko rok gwarancji na ramę. Wydaje mi się że to jest gdzies wielkości średnicy szpilki. Bo kapało baaardzo wolno. Przy spawie tylko nie rozumiem jednego - skąd tam się u licha więła woda :eek: Mam czas zareklamować w zimie bo w okresie letnim sie zabije jak miałbym czekać tydzień (albo 2) na rower. evo - co to za oponki w tym evolutionie?
evo Napisano 7 Czerwca 2006 Napisano 7 Czerwca 2006 Krossy serii level mają tak przemyślaną ramę, że od dołu prawie każda rura (nawet te malutkie łaczniki na widelcu tylnim) mają też dziurki od dołu - właśnie po to, gdy znajdzie sie woda lub nieczystośc w ramie, to może tym odciec. wiadomo, że może jakiś syf najść od siodła/sztycy, czy dziurkami na widelcu tylnim, które są robione na teoretyczne mocowanie bagażdnika czy błotników. Jest nawet taka dziurka pod suportem. Generalnie więc widać, że to przemyślana konstrukcja. W Unibiku tego nie widze, wiec może Blizz ciesz sie, że masz te małą dziurkę
volot65 Napisano 8 Czerwca 2006 Napisano 8 Czerwca 2006 Hejka montowal ktos z Was do swojego evo boostery ?? Wlasnie sie zastananwiam nad kupnem jednego na tylni hamulec ale nie wiem czy poprawi to w jakims stoponiu sile hamulca itp Pozdro
vendaval Napisano 9 Czerwca 2006 Napisano 9 Czerwca 2006 Jest kłopot ;/ Zaczynam tracić wiarę w ramy unibika. Rower kupiłem ponad rok temu (4/2006) więc gwarancja sklepowa minęła. A rama ma pęknięcie przy spawie dolnych widełek tylnego koła. Przejechałem raptem 900 km po ściezkach leśnych z korzeniami, czyli tereny do których rower jest przystosowany. Nie było owy o żadnym skakaniu, wagi też nie mam wielkiej bo 65 kg. Nie wiem co w tej sytuacji robić. http://www.spam42.twixen.com/rama.jpg Coprawda pęknięcie jest małe ale jak jest to pewnie się będzie powiększać. Czy ktoś wie czy unibike daje gwarancję na ramę dłuższą niż rok? Otrzymałem maila z unibka, że gwarancja na rower (i ramę) jest na 2 lata. W takim razie zgłoszę się do serwisu z nim.
Blizzard Napisano 9 Czerwca 2006 Napisano 9 Czerwca 2006 według mnie to nie jest zbyt poważne uszkodzenie ramy (ale jednak jest). Jest w miejscu (jeśli dobrze wywnioskowałem ze zdjęcia) mało podatnym na duże siły i nie powinno się rozlecieć . Idź do spawacza powiedz mu żeby pospawał ipo sprawie - to miejsce nie rzuca sie tak bardzo w oczy. ale poiczekaj na opinie innych
vendaval Napisano 9 Czerwca 2006 Napisano 9 Czerwca 2006 To jest miejsce styku tylnych widełek z suportem. Jednak jest to miejsce dużych naprężeń skoro pękło. Do spawacza nie będę szedł, bo jeszcze bardziej osłabi ramę jak nie umie spawać aluminium, chyba lepiej skorzystać z gwarancji w tym przypadku.
Blizzard Napisano 9 Czerwca 2006 Napisano 9 Czerwca 2006 Mogło być od początku źle pospawane i pękło np. po: - uderzeniu kamienia - o próg/schodka - jak go do domu wprowadzasz zreszta to jest niemożliwościa zeby pełnowartościowa rama pękła w tym miejscu po 900km
Rekomendowane odpowiedzi