walles93 Napisano 11 Maja 2012 Udostępnij Napisano 11 Maja 2012 Skan z książeczki RS z opisami ilości oleju http://c.wrzuta.pl/w...c4fad9bb2/dart3 DEMONTAŻ: Lewa goleń: Wykręcenie układu twardości sprężyny Ściśnięcie amortyzatora, spowoduje to wypadnięcie sprężyny Wykręcenie śruby śruby imbusowej u dołu goleni Wkręcenie śruby imbusowej od sterów (5mm) Uderzenie młotkiem w lekko wkręcona śrubę Układ odbicia zawiśnie na wkręconej śrubie Wykręcenie śruby i wyjęcie układu odbicia Prawa goleń: Zdjęcie kurka TurnKey Wykręcenie układu TurnKey Wykręcenie do połowy śruby imbusowej u dołu i uderzenie w nią młotkiem Wykręcenie śruby imbusowej Wypchnięcie układu tłumienia długim prętem Wyjęcie goleni MONTAŻ: Włożenie układu tłumienia i odbicia (tak aby wystawały pręty) Włożenie goleni do środka Złapanie dwóch układów śrubami od spodu Włożenie sprężyny do lewej goleni (uszczelką do dołu) Wkręcenie układu regulacji twardości Wykręcenie śruby imbusowej w lewej goleni i nalanie od dołu oleju (tak aby układ nie uciekł za daleko, wlewanie oleju pod małym kątem w stosunku do poziomu) Wkręcenie śruby imbusowej lewej goleni Skręcenie do oporu śruby imbusowej prawej goleni Wykręcenie do połowy śruby imbusowej prawej goleni (tak aby powstało miejsce między śrubą a wnętrzem goleni) Wlanie do środka oleju Skręcenie do oporu układu tłumienia Zalanie przestrzeni pod blokadą skoku olejem Wkręcenie blokady skoku Koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.