walles93 Napisano 11 Maja 2012 Napisano 11 Maja 2012 Skan z książeczki RS z opisami ilości oleju http://c.wrzuta.pl/w...c4fad9bb2/dart3 DEMONTAŻ: Lewa goleń: Wykręcenie układu twardości sprężyny Ściśnięcie amortyzatora, spowoduje to wypadnięcie sprężyny Wykręcenie śruby śruby imbusowej u dołu goleni Wkręcenie śruby imbusowej od sterów (5mm) Uderzenie młotkiem w lekko wkręcona śrubę Układ odbicia zawiśnie na wkręconej śrubie Wykręcenie śruby i wyjęcie układu odbicia Prawa goleń: Zdjęcie kurka TurnKey Wykręcenie układu TurnKey Wykręcenie do połowy śruby imbusowej u dołu i uderzenie w nią młotkiem Wykręcenie śruby imbusowej Wypchnięcie układu tłumienia długim prętem Wyjęcie goleni MONTAŻ: Włożenie układu tłumienia i odbicia (tak aby wystawały pręty) Włożenie goleni do środka Złapanie dwóch układów śrubami od spodu Włożenie sprężyny do lewej goleni (uszczelką do dołu) Wkręcenie układu regulacji twardości Wykręcenie śruby imbusowej w lewej goleni i nalanie od dołu oleju (tak aby układ nie uciekł za daleko, wlewanie oleju pod małym kątem w stosunku do poziomu) Wkręcenie śruby imbusowej lewej goleni Skręcenie do oporu śruby imbusowej prawej goleni Wykręcenie do połowy śruby imbusowej prawej goleni (tak aby powstało miejsce między śrubą a wnętrzem goleni) Wlanie do środka oleju Skręcenie do oporu układu tłumienia Zalanie przestrzeni pod blokadą skoku olejem Wkręcenie blokady skoku Koniec
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.