Skocz do zawartości
  • 0

[rower] Cube Reaction Team


Andrew

Pytanie

Napisano

Hej!

 

Chciałbym przedstawić Wam wersję mojego roweru na ten sezon.

 

* Frame (Rama): Cube Reaction Team 18"

* Fork (Widelec): RS SID Race 2011

* Headset (Stery): FSA

 

* Cables (Pancerze i linki): Niro Turbo Plus

* Cassette (Kaseta): XT 11-32 with XTR lockring

* Chain (Łańcuch): Campagnolo Record C9

* Crankset (Korby + Suport): XT FC-M770

* Derlr Front (Przerzutka przednia): XT FD-M771

* Derlr Rear (Przerzutka tylna): XT RD-772 GS

* Shifters (Manetki): XT SL-M770

* Pedals (Pedały): Accent Helium

 

* Wheel Front (Koło przednie):

- DT XR400

- Novatec NT-711

- Sapim D-light 31 black + 1 red

- Geax Saguaro 2.0

- Maxxis ultralight 95g

- nyple DT mosiężne

* Wheel Rear (Koło tylne):

- DT 4.2d

- Nuke Proof Generator QR (320g)

- DT Competition 32szt.

- Rubena Scylla 2.1

- Maxxis Ultralight

- nyple DT mosiężne

 

* Front Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 180mm

* Rear Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 160mm

 

* Grips (Gripy): Lock-on sh*t

* Handlebar (Kierownica): Funn Fatboy 710mm

* Stem (Mostek): Ritchey PRO 4-axis 100mm

* Seatpost (Sztyca): PRO Xlt 31,6x400

* Seat (Siodło): Selle Italia Bianchi

 

----------------

Waga - 10,42

 

68405067.jpg

 

29049187.jpg

 

69629583.jpg

 

73719713.jpg

 

28278922.jpg

 

34987218.jpg

 

24526382.jpg

 

70789746.jpg

 

10aetp.jpg

Shot at 2012-05-11

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

koniecznie chciałem mieć klamki bez servo-wave, więc musiały to być XTR bl-m985. Natomiast zaciski zostały mi po poprzednich hamulcach - miałem wcześniej komplet SLX BR-M666. :)

 

Cena zacisku SLX - 150zł, XTR - 350zł. Różnica w masie - 15g na korzyść XTR :) Nie warto płacić 400zł za 30g :)

Napisano

No brawo, witam w klubie Reaction. :) Szkoda że nie czarna anoda ale to szczegół. ;)

 

Te nowsze ramy są podobno cięższe, niestety. Aczkolwiek nadal są piekielnie sztywne i wytrzymałe.

Napisano

niestety sztywność w okolicy korby budzi pewne zastrzeżenia. Przy mocnym deptaniu łańcuch potrafi otrzeć się o klatkę przerzutki(przełożenie 2x9) choć odstęp między łańcuchem na zewnętrzną blaszką klatki ma około 2mm. I dzieje się to tylko przy naciskaniu prawą nogą :)

Napisano

Hmmm... to coś jest nie tak. U mnie jest jak beton a mam prawie 90kg. Może jednak nowy Reaction już taki sztywny nie jest...

Napisano

Rowererk całkiem całkiem :thumbsup: Moim zdaniem ocieranie możaby było w pewnym stopniu zmniejszyć zmieniając przerzutkę na taką z obejmą poniżej wózka przerzutki. Jak dobrze pamiętam Top swing...

Andrew powiedz mi czy to przez servo-wawe klamki shimano działają z pewnym oporem na początku a pózniej klamka przemieszcza się płynnie. Przyznam, że nie bardzo mi się to podoba... Wolałbym ruch idealnie płynny od samego początku.

Napisano

Tak właśnie działa servowave. Na początku dźwignia stawia nienaturalny opór który po kilku mm ugięcia się przełamuje i dalej dźwignia pracuje płynnie. Niezbyt mi się to podoba. Ponadto jeździłem wcześniej na pełnych SLX 666 i po zmianie klamek na XTR nie zauważyłem pogorszenia działania. Hamulce działają wręcz przyjemniej :)

Napisano

Piękne to jeździdełko. Rama na pewno ładniejsza od wcześniejszej.

Jeszcze tylko snobistyczne aluminiowe śrubki Ci zostały :D

Napisano

;D miło widzieć kolejnego Reactiona ...

Ładny ... prawie świetnie ... prawie bo malowanie SID`a troszke tu przeszkadza :)

 

W moim starym Reactionie jakoś nie zauważyłem braku sztywności ... fakt mam Top Swinga.

 

Widze że teraz smigasz na Saguaro ... to sa oponki o których myśle na przyszłość jak Scylla dokoną żywotu ... z tego co pamiętam też miałeś te Rubeny.

Fajnie będzie jak rzeczowo porównasz te oponeki :)

 

Przyjemności z jazdy ...

 

Pozdro

  • Mod Team
Napisano

tobo ale podałeś koszyk za 50$, a tutaj wybieramy za 50 zł :D Po raz kolejny muszę stwierdzić, że Cube wyprodukował ładną kolekcję. Andrew czy w związku z tym, że nie masz servowave to klamka u Ciebie szybciej odbija, czy tak trochę się ślimaczy?

Napisano

klamka szybko odbija, bardzo żywo pracuje.

 

Nadchodzi mała zmiana. "stara" korba idzie na sprzedaż. Jej miejsce zajmie :

http://ecx.images-am...L500_AA300_.jpg

 

Do zmiany skłoniła mnie pokręcona linia łańcucha(tarcze korby zbyt oddalone od osi roweru). Co ciekawe - w poprzedniej ramie(felt q800) nie było takiego problemu, a tutaj nagle pojawiły mi się jakieś niespotykane przekosy,

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...