Skocz do zawartości

[Rower] Ostre koło

rgb033809

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Planuję zakup mojego własnego ostrego kółka i tu zaczynają się schody. Zakup całości ponieważ nie znam się na stronie technicznej ani trochę. Części do wyboru jest dziesiątki a do każdej z nich dwojakie opinie, wszelkie specjalistyczne tematy toną w falach spamu i rowerowego slangu - i jak taki laik jak ja ma się rozeznać?

Mierzę 1,92m i ważę 90kg, rowerem jeździłbym głównie po ścieżkach rowerowych, rzadziej ulicy. Ew. dojazd na uczelnię (5km x2).Na chwilę obecną mój budżet wynosi 500-600zł i w oko wpadły mi takie rowery. Dobrze by było gdyby mój (wasz?) wybór padł na sztukę, którą z biegiem czasu można (warto) by udoskonalać:

PEUGEOT OSTRE KOŁO FIXED (2323889581) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

OSTRE KOŁO - rama szosowa Winora, piasty Shimano (2307139008) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

SINGLE SPEED (nie fixed, ostre) FISCHER 57cm W-wa (2327282056) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

OSTRE KOŁO fixed rama PUCH 59cm W-wa + blokada (2328313508) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

OSTRE KOŁO fixed rama MARS 57cm W-wa (2328313509) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

OSTRE KOŁO - Valtellina 85 Ciclolinea + hamulce (2321263885) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

OSTRE KOŁO - rama KTM, hamulce Weinmann Symetric (2321264514) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Dodam, że najchętniej celowałbym w te, które mógłbym odebrać osobiście w Warszawie i wcześniej "objeździć".

A może Wy jesteście w stanie mi coś zasugerować?