Brunkzor Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 Dziś kurier przywiózł nowiutkiego Krossa Level A2 i po zamontowaniu przedniego koła tarcza trze o klocki. Tylne koło było już zamontowane i nic nie trze. Wyczytałem, że można to łatwo wyregulować - poluzować 2 śrubki, zacisnąć hamulec przy kierownicy i na zaciśniętym hamulcu dokręcać śrubki obie na zmianę po trochu. Może mi ktoś napisać na podstawie załączonego obrazka wskazać, które śrubki mam poluzować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 10 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 ehh, na logikę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brunkzor Napisano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 Dzięki za odp. Próbowałem wyregulować. Już nie trze na tyle, by koło hamowało, ale słychać jeszcze tarcie i przy szybszym kręceniu słychać metaliczny pisk. Co w takim przypadku zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 10 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 było już kurde o tym przynajmniej miliard razy :/ Odkręć lekko śrubkę, przesuń delikatnie zacisk patrząc, czy prześwit, między klockami i tarczą jest taki sam i dokręć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brunkzor Napisano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 Przepraszam, jeśli temat się powtarza, naczytałem się już trochę i mam mętlik w głowie - klocki ruchome, nieruchome, sprężynowe, wszędzie inaczej się reguluje. Czy w przypadku Shimano BR/BL-M445 160mm regulacja z zaciśnięciem hamulca przy kierownicy i dokręceniem śrubek się nada? Piszesz, bym sprawdził prześwit, czy jest taki sam - jak to zrobić, skoro, by dokręcić śrubki, trzeba najpierw zacisnąć hamulec przy kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 10 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 jak to zrobić, skoro, by dokręcić śrubki, trzeba najpierw zacisnąć hamulec przy kierownicy? Wystarczy pomyśleć, skoro po naciśnięciu klamki klocki dotykają tarczy i nie ma prześwitu, to raczej trzeba klamkę puścić. Co inaczej się reguluje? Masz oba tłoczki ruchome, wszystko reguluje się tak samo (jedynie w przypadku hampli z jednym klockiem nieruchomym jest nieco inaczej), zaciśnij klamkę, dokręć, jak będzie dalej tarło, to ustaw ręcznie tak, jak napisałem powyżej i tyle. https://www.google.pl/search?q=regulacja+hamulc%C3%B3w+tarczowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.