Gość Kruszyna Napisano 9 Maja 2012 Napisano 9 Maja 2012 Witam wszystkich na forum potrzebuje porady na temat rowerów . Mam 180 cm i 117 kg decyduje sie na kupno roweru ponieważ jest mi do przedostania sie z dworca pkp wrocław a hotel ok 3 km Do tego długie przejażdzki 70% asfalt 10 % las 20% szuter . Cena do 2000 miło by było jak cena była malejąca Moje typy to Romet Rambler 6.0 Kross 2011 Level A2 Disc Kross Level A2 2012 Merida Matts TFS 100-V Rower Merida Matts 10-V Rower Cube Aim Disc grey Chciałbym aby rower wytrzymał mój ciężar i miał dobry soprzęt z góry dziękuje .
Schwefel Napisano 10 Maja 2012 Napisano 10 Maja 2012 No ok tylko gdzie jest ten mały rozmiar w tych rowerach? Bo dla mnie to są takie same duże graty jak każdy inny.
Gość kruszyna Napisano 10 Maja 2012 Napisano 10 Maja 2012 W sumie nie sa male i czekalem na pojawienie sie postu a wiec rower bedzie jezdzil tylko w pociagu a reszta jak w temacie jestem zielony w modzie rowerowej dla mnie rower ma byc bez awaryjny i miec dobry osprzet .
Gość Kruszyna Napisano 10 Maja 2012 Napisano 10 Maja 2012 Co do wielkosci to juz mało ważne rower bedzie przewozony tylko w pociągu . Każdy mierzy swoją miarą mój poprzedni rower był nie udaną konstrukcją w powodu wielkosci ramy lecz sądze ze teraz nie stosuje sie takich rozwiązan jakie były dawniej . Co do tematu który z wymienionych typów jest wart swej ceny i wytrzyma mój ciężar .
Pytanie
Gość Kruszyna
Witam wszystkich na forum potrzebuje porady na temat rowerów .
Mam 180 cm i 117 kg decyduje sie na kupno roweru ponieważ jest mi do przedostania sie z dworca pkp wrocław a hotel ok 3 km
Do tego długie przejażdzki 70% asfalt 10 % las 20% szuter .
Cena do 2000 miło by było jak cena była malejąca
Moje typy to
Romet Rambler 6.0
Kross 2011 Level A2 Disc
Kross Level A2 2012
Merida Matts TFS 100-V
Rower Merida Matts 10-V
Rower Cube Aim Disc grey
Chciałbym aby rower wytrzymał mój ciężar i miał dobry soprzęt z góry dziękuje .
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi