Skocz do zawartości
  • 0

[rower] Kellys Saphix 2011


venom2000

Pytanie

Oto moja pokraka do szybkiej jazdy po mieście

rama - KELLYS Aluminum alloy triple butted

rozmiary ram - 432mm (17"")/ 483mm (19"")/ 533mm (21"")/ 584mm (23"")

widelec - SR SUNTOUR NEX4610-V3-HLO, 75mm, coil/ Speed Lock

stery - KLS Expert integrated

suport - SHIMANO cartridge (122.5mm)

korby - SHIMANO (11) M171 (48x38x28)

manetki - SHIMANO ST-EF60-8 EZ-fire Plus

przerzutka przód - SHIMANO M191 (31.8mm)

przerzutka tył - SHIMANO Acera M360

ilość biegów - 24

kaseta - SHIMANO CS-HG30-8 (11-34)

łańcuch - KMC Z7 (114 links)

hamulce - APSE

dżwignie hamulcowe - SHIMANO ST-EF60-8 EZ-fire Plus

linki hamulcowe - JAGWIRE stainless

piasty - alloy/ SHIMANO RM30 (32 holes)

szprychy - stainless steel

obręcze - KELLYS Draft 622x19 (32 holes/eyelet)

opony - KELLYS Softline 700x38C skinwall - ReflectiveLine

wspornik kierownicy - KLS Cross - adjustable (diam 28.6mm/ bar bore 25.4mm)

kierownica - KLS Rise CrossBar (25.4mm)

chwyty - KELLYS Exbone kraton

sztyca - KLS Expert (diam 27.2mm)

siodło - KBIX CrossLine

pedały - VP NonSlip - plastic

akcesoria - CAT EYE reflectors, bell

waga kg - 13,40 (483mm)

 

rowerek poddałem drobnej obróbce,zdjęte odblaski i dzwonek :P

na chwilę obecną przesiadłem się w tym sezonie na 28 cali poprzedni był na 26,miałem bardzo długą przerwę w jeździe na rowerach ok 7 lat po wypadku jakiemu uległem na zjeździe ze stoku przy 70km/h :P:P utrata świadomości i spore obrażenia ciała ale wyszedłem,doszedłem i zaczynam doprowadzać się do stanu sprzed wypadku,spadek wagi ciała ok 20 kg :), możliwe że wrócę do jazdy ekstremalnej ale to daleko jeszcze,teraz szybkie proste i zjazdy,rowerek polecam do trybu miejskiego sprawdza się jak trzeba od lutego ma już ponad 1000 km przejechanych,zainteresowanym zakupem polecam natychmiastową zmianę ogumienia po zakupie(fabryczne szybko się kończy),ja obecnie zacznę wprowadzać modyfikację w postaci zmiany korb,przerzutek,kół pod tarcze,amorka i wymiana linek z pancerzami bo oryginalne szybko pękają zwłaszcza w okolicy sterów i bardzo istotne dla nabywców żadnych szybkich najazdów na krawęzniki i spore występy bo albo felga albo ogumienie sypnie się momentalnie(fabryczne są fatalne) reszta jest okpost-152840-0-12883800-1336587327_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...