djwebster Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 Na wstępie chciałbym się z wszystkimi przywitać ponieważ jestem tu nowy, więc cześć.Jestem Darek mieszkam w Rumi, mam 25 lat,pracuję w stoczni i na co dzień jeżdżę rowerem. No dobra to już mam za sobą więc wracam samolubnie do mojego problemu ponieważ troszkę zaniedbałem moje przednie hamulce Magura julie(2005r) i kiedy w końcu postanowiłem się za nie wziąć okazało się ,że jest trochę za późno. Z jednej ze stron zaklinował się tłoczek, I teraz mam do was pytanie weterani czy da się to jakoś umiejętnie odkręcić w domowych warunkach najlepiej nie uszkadzając tego . Jak coś to z zawodu jestem mechanikiem więc powinienem sobie poradzić póki co już wymieniłem suport,kasetkę,korbę,łańcuch i dałem radę wiec raczej i tu dam ale potrzebuję jakiejś podpowiedzi . Wrzucam foty żeby było łatwiej , i oczywiście Z góry dzięki i pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 8 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 Próbowałeś tego rozwiązania? http://www.magura.com/uploads/media/downloads/Kolben_mobilisierenE_d08791_02.pdf Poza tym,jak mnie pamięć nie myli, zaciski Julie nie są przeznaczone do samodzielnego serwisowania. Chyba nawet nie ma możliowości kupienia uszczelek czy tez tłoczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 Można pomoczyć zacisk w ropie i za pomocą płynu z klamki lib sprężonego powietrza wypchnąć tłoczki, najpierw jeden, potem zablokować ten ruchliwy i wypchnąć ten drugi. Dla obruszania wcisnął bym oba do końca potem wypychał ale po moczeniu w ropie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...