Skocz do zawartości

[rower] rower mtb na maraton - raid

rdkdmx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam pytanie czy rower Kross Level A2 będzie odpowiedni do imprez typu Maraton MTB Raid MTB?Jestem amatorem uczestniczyłem tylko w Raidach zagranicznych gdzie sprzęt mieliśmy zapewniony przez organizatora (TREK 3900 i HOFFABIKE)wybierałem ramy powyżej 19  a teraz chcę zakupić rower bym mogł wystartować w Polskich imprezach więc rower ma byc typowy na takie imprezy.Proszę o porady jaki sprzęt wybrać cena możę być max 2 tyś<br />

Moje wymiary wzrost 178 waga 73 kg<br />

Czekam na rady i opinie<br />

Pozdrawiam rdkdmx</p>

Napisano

Widzę że kolega jest z Kielc.Czy w kielcach jest jakaś wypożyczalnia rowerów MTB?Chciałbym zacząć od tego rodzaju imprezy :

http://www.mtbcrossmaraton.pl/ u was jest 23 września startowałeś może?

Co do roweru to jak dobrze pamiatam na 19 czułem sie taki za mały :) ale jeszcze się przymierze:) widziałem levela A2 z 2011 za ok 1300 zł ale jak coś bedzie lepszego za 200 - 300 zł to dopłace moje widełki nie są sztywne:)Raczej opcja z V-brake niż tarczowe jezdziłem na obu rodzajach rożnicy nie czułem specjalnie.

A może coś z używek warto wogóle sie rozglądać?

Napisano

oczywiście, ja tam jestem jak najbardziej za używkami (; w stanie min. db ! ;)

wg. rozmiarówki kross'a jaki roz. ? ale myślę, że 21" + nawet sztyca 400 mm

co do hamulców to zależy na jakich jeździłeś. Podstawowa wada v-brak'ów to, to że jeżeli skrzywi Ci się koło (obręcz) to hamulce już nie będą tak samo hamować

w maratone jeszcze nie startowałem, jednak mam zamiar właśnie 23 Wrze, ale to wszystko zależy od tego czy zdążę dokończyć rower ;)

wypożyczalnie - są podobniejsz, ale wątpie żeby tam były rowery XC bardziej coś typu " city "

• Mod Team
Napisano

co do rozmiaru ramy to myślę, że 21 " to spokojnie - jednak jeszcze się sam pomierz, ew. przymierz do roweru

Dobór ramy | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie