sqr Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 Witam. Powoli (może trochę za późno) planuję swoją pierwszą dłuższą wyprawę rowerową. Termin około połowa Września. Mianowicie chcę z Warszawy dojechać do rodzinnego miasta żony Szczecina a po drodze szybkie zwiedzanie. Trasa bardzo wstępnie zaplanowana tak: 1)Wyjazd z Warszawy wcześnie rano (powiedzmy kolo 6.00/7.00). 2)Odpoczynek w Płocku koło dwóch / trzech godzin (jakieś zdjęcia obiad itp.). 3)Ewentualnie krótka chwila we Włocławku max godzina. 4)Toruń - Nocleg (to jest aż 200km w jeden dzień, mam nadzieje że dam rade). 5)2 / 3 godziny zwiedzania Torunia i do Bydgoszczy myślę że trochę tam zabawię 2/3 godziny. 6)Piła - Szybkie zwiedzanie i Nocleg. (drugi dzień około 150km). 7)Stargard szczeciński - dłuższy postój (już prawie u celu ). 8)Szczecin - koniec trasy (Trzeci dzień 170km). Czy to w ogóle jest wykonalne? Zrobić 500km w 3dni? Kondycje wydaje mi się że mam i jeszcze potrenuję ale w sunie nie mam doświadczenia w długich podróżach (wiatr nierówności) nie wiem jaka będę miał średnią prędkość (20 - 25)? Proszę o porady: Słyszałem że do Torunia jest jakaś fajna droga jak dla rowerów, Poda ktoś jakieś namiary? Jak jest za Toruniem? Tylko jakieś główne czy da się znaleźć coś fajnego na boku? Co zabrać ze sobą (wiem że dużo jest o tym na tym forum ale może coś konkretnego akurat do tej trasy)? Jeżeli ktoś ma ochotę pokonać taką trasę to zapraszam PS. Jadę rowerem Crossowym na semi slickach więc elementy trasy mogą być lekko terenowe. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiob Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 Warszawa - Płock 2-3 godziny? Jakoś średnio to widzę Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...