Skocz do zawartości

[uchwyt rowerowy] za widelec


bociek28

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam dokladnie taki sam i chyba nawet od tego samego sprzedającego :)

 

moje uwagi - pod zacisk Avida Juicy 3 na tarcze 160mm nie ma praktycznie szans montazu bez ingerencje w plastiki. na tarczy 185mm jest troszke lepiej, ale i tak musialem zniszczyc mocowanie pod oske 20mm, zeby pewnie zamontowac rower.

 

stabilnosc - super :), ale fabryczny zacisk/oska nie nadaja sie do mocowania amorów o grubych lagach. poza tym straszna tandeta i wywalilem od razu...

jako, ze mam rowniez thule 591 to porównując stabilność to thule jest jednak mniej stabilny.

 

głośność ;) - wydaje mi sie, ze niemilosiernie gwizda na wietrze juz od 80kmph.

 

do tego montaz na profilach - tutaj thule wygrywa bijac ten bagaznik na glowe!

 

i ostatnia sprawa - brak zabezpieczen. W thule rower jak i bagaznik. skutecznosc tego zabezpieczenia pewnie znikoma, ale lepszy rydz niz nic.

Napisano

czyli lipa nie warta uwagi:)

 

tego nie powiedzialem :)

wymaga po prostu specjalnej troski i pewnego poziomu akceptacji :)

 

za to mozna kupic dwa za cenę jednego thule'a...

Napisano

Po pewnych modyfikacjach nawet OK, ale rowerku niemożna na nim zostawić pod hipermarketem... Wyżej już było o braku zabezpieczeń... Druga dość poważna wada to brak współpracy z szerokimi alu belkami np Mont Blanc, tutaj będziesz potrzebował wsuwki ;) A to kolejne koszta, Thule ~35 pln... Zwykle krótkie ok 6 pln za sztukę... Ale jak się z tym uporasz to uchwyt spisuje się świetnie.

Drugi raz kupując dołożyłbym do Thule, by mieć pewność, że wszystko będzie pasować bez dodatkowego kombinowania... ;)

Napisano

podstawowa rzecz na jakiej mi zalezy to stabilność i pewność ze rower nie wyląduje gdzieś na drodze :) co do zabezpieczeń to zazwyczaj nie zostawiam samochodu z rowerami nawet kiedy wioze je w srodku :) a przeliczajac koszty thula to mniejszym kosztem założył bym hak i dokupił takiż też bagażnik :)

Napisano

podstawowa rzecz na jakiej mi zalezy to stabilność i pewność ze rower nie wyląduje gdzieś na drodze :) co do zabezpieczeń to zazwyczaj nie zostawiam samochodu z rowerami nawet kiedy wioze je w srodku :) a przeliczajac koszty thula to mniejszym kosztem założył bym hak i dokupił takiż też bagażnik :)

 

idąc tym torem to zaraz by się okazało, że bagażnik thule na hak też jest dużo lepszy od konkurencji :)

 

co do wsuwek do wing-barów i innych - to z moim bagażnikiem było parę kompletów różnych mocowań. do belek również.

ja akurat póki co montuje na kwadratowych thule, wie co do wingbarów to ręki nie dam sobie uciąć.

jak masz jeden rower do wożenia to kupuj śmialo ten za 160zł. jak masz tarcze i ośke 15 lub 20mm to żadnego problemu nie będzie.

jak masz tarczę i chudą ośkę - to po szybkiej przeróbce nie będziesz co prawda mógł wozić rowerów z grubymi ośkami, ale za to twój będzie jeździł pewnie i bezpiecznie.

 

chcesz jakies zdjęcia ? mogę zrobić.

Napisano

pooglądałem go sobie dosyć dobrze na fotkach i jedyny minus to brak jakiejkolwiek blokady przed samoistym otwarciem sie motylka :) a to ogromny minus a alternatywa to albo thule za 450 albo giro speed za 370 eh:)

 

mam dwa rowery kupiłbym hak ale nie wiem czy można go montować samemu czy trzeba to robic gdziec w zakladzie który wystawia jakieś zaswiadczenie

Napisano

Również zamierzam kupić bagażnik na rower z mocowaniem za widelec. Zastanawiam się nad takim chwytem dzielonym, tzn. bez tej belki łączącej. Czy ktoś z was czegoś takiego używa? Czy warto coś takiego kupić, czy raczej bagażnik jako monolit?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...