Skocz do zawartości

[6-7 tys.] uniwersalny FS

Rekomendowane odpowiedzi

witam zacne grono, przepraszam za dublowanie. byly juz chyba podobne tematy, ale nie do konca mi rozjasnily w glowie. chcialbym wrocic na rower po kilkuletniej przerwie i potrzebuje pomocy. przegladam, przegladam i mam metlik w glowie. wiem, ze nikt za mnie decyzji nie podejmie, natomiast z checia poslucham opinii osob, ktore mialy do czynienia z ponizszymi rowerami.

generalnie szukam fulla ze wzgledu na oszczedzanie kregoslupa, do 6-7 tys. wychodze z zalozenia, ze nie stac mnie na kupno tanich rzeczy, wiec lepiej sie spiac, do konca roku zyc o chlebie i wodzie, ale kupic cos juz z polki przynajmniej mocnego semi-pro. sylwetka moze byc blizej turysty niz stricte sportowa. jestem kompletnym amatorem, ale mysle, ze stara milosc nie rdzewieje i jak juz rusze, to zaczne sie katowac dzien w dzien :sorcerer: