zlyjogurt Napisano 4 Maja 2012 Napisano 4 Maja 2012 Hej, Poszukuję jakiegoś rozwiązania na łatwe maratony typu skandia, mazowia, które jednocześnie sprawdzi się w wyścigach XC gdzie często trzeba podjechać pod jakiś krótki, ale stromy pagór. Tak więc fajnie jakby opony zapewniały dobrą przyczepność w czasie podjeżdżania i jednocześnie były w miarę szybkie. Do tego raczej szerokie, żeby nie kopały się w piachu, którego jest sporo w okolicy, za to nie muszą kleić się do skał . Na trzymaniu bocznym mi aż tak nie zależy. Do tej pory jeździłem na NN przód i RaRa tył, obie 2.25", fajnie się spisywały, ale może uda się znaleźć coś lepszego (bo było nie było NN to trochę przerost formy nad treścią w moim wypadku). W mojej głowie uroiły się następujące plany: -RaRa + Race King/ jakiś semi slick typu Mezcal -z dętkami używane raczej wyłącznie na wyścigi. -geax saguaro - bardziej trwałe, uniwersalne i tańsze więc można zalać mleczkiem i nie zmieniać zbyt często, za to ciężkawe i chyba wolniejsze? Obecnie bardziej przychylam się do opcji numer 2, bo wg opinii da radę nawet w lekko mokrych warunkach + chciałbym spróbować jazdy bez dętek, ale nie wiem, czy to nie będzie zbyt ociężałe na łatwych trasach. Będę wdzięczny za każdą opinię i propozycję zmian
lukaszooo Napisano 26 Czerwca 2012 Napisano 26 Czerwca 2012 jak opony kevlarowe do polecę Kenda K917 26x2,20 poniżej krótki opis: • opona kevlarowa, przeplot 60 TPI, dwukierunkowa • System DTC, mieszanka dwóch rodzajów gumy, w środkowej części L3R PRO (60) dla podwyższenia trwałości bieżnika, na krawędziach Stick-E (50) dla lepszej przyczepności, • typowa opona na piach, szuter, korzenie i leśne drogi • warunki: suche i twarde, piach, ubite drogi, lekkie błoto opona nie jest drutowana a zwijana
Manstar Napisano 27 Czerwca 2012 Napisano 27 Czerwca 2012 Podłącze się do tematu z pytaniem czy opony Opona CONTINENTAL RACE KING 2.0 MODEL 2012 są to opony dwukierunkowe? można je dać na tył i przód?
jurislawek Napisano 27 Czerwca 2012 Napisano 27 Czerwca 2012 Rozważ maxxis crossmark, ja mam na napędzie i jest rewelacja żwiru szutry twardy teren trawa napędza bardzo dobrze, przód mam aspen prowadzenie zjazdy idzie tak jak chce,
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.