Mod Team IvanMTB Napisano 4 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 Klaniam, Got3n mnie podpuscil wczoraj na wypadzie to pomyslalem, a co tam. Ku pozytkowi potomnosci, niech sobie bedzie... Prosze o wpisy praktykow i ludzkow z wlasnym doswiadczeniem a nie erotomanow-gawedziarzy co to slyszeli i ktos im mowil... Obrecz AlexFD26, opony WTB Weirwolf 2.5 Race, Bontrager XR4 TLR Team Issue 2.35, detka BMX, uszczelniacz CaffeeLattex. - zakladanie opon: przy pomocy rak i plastikowych lyzek - wstepne napelnianie: za pomoca pompki stacjonarnej. Trudnosc napelniania (1-bez problemow, 10-porazka) 6 - techniki wspomagajace: mydliny z plynu do mycia naczyn i szczotka z dlugim wlosem - szczelnosc: Weirwolf - 1 rozszczelnienie zupelne po okolo 5 tygodniach nieuzywania roweru. Potem strata okolo 10PSI na okolo 2 tygodnie - szczelnosc: Bontrager - strata okolo 10PSI na 5-6 tygodni Obrecz WTB LaserDisc Trail 29er, opona Maxxiss Ardent 2.4 EXO, detka BMX, uszczelniacz Joe's Super Sealant - zakladanie opon: przy pomocy rak i plastikowych lyzek - wstepne napelnianie: za pomoca pompki stacjonarnej. Trudnosc napelniania 2 - techniki wspomagajace: mydliny z plynu do mycia naczyn i szczotka z dlugim wlosem - szczelnosc: strata okolo 10PSI na okolo 6-8 tygodni Obrecz WTB DualDuty FR 29er, opona Panaracer Rampage Sport 2.35 29er, detka BMX, uszczelniacz Joe's Super Sealant - zakladanie opon: przy pomocy rak i plastikowych lyzek - wstepne napelnianie: za pomoca pompki stacjonarnej. Trudnosc napelniania 4 - techniki wspomagajace: mydliny z plynu do mycia naczyn i szczotka z dlugim wlosem - szczelnosc: strata okolo 10PSI na okolo 3-4 tygodni Obrecz WTB DualDuty FR 29er, opona Bontrager 29-4 TLR Team Issue, detka BMX, uszczelniacz Joe's Super Sealant - zakladanie opon: przy pomocy rak i plastikowych lyzek - wstepne napelnianie: za pomoca pompki stacjonarnej. Trudnosc napelniania 1 - techniki wspomagajace: nie zastosowano - szczelnosc: strata okolo 10PSI na okolo 2 tygodni Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leo2 Napisano 5 Maja 2012 Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 Świetny pomysł, ale niestety myślę że niewielu będzie naśladowców z dużą dozą cierpliwości aby to dokładnie opisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 5 Maja 2012 Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 niewielu będzie naśladowców z dużą dozą cierpliwości aby to dokładnie opisać. a dlaczego nie, wzór jest dużo pisać nie trzeba. Ja mam skromne doświadczenie: Obręcz: Alex DM24, opony: Geax Mezcal 2.1 Kevlar, dętka: BMX made in china, uszczelniacz: Stan No Tubes. - zakładanie opon: przy pomocy rak i plastikowych łyżek - wstępne napełnianie: Pompka stacjonarna z Lidla . Trudność napełniania: 7 Było ciężko, początkowo z dętkami Schwalbe nie udało mi się napompować, potem z cienkimi dętkami chińskimi i po położeniu koła na bok operacja zakończyła się sukcesem. - techniki wspomagające: piana z ludwika praktycznie nierozcieńczanego wodą, nanosiłem pędzlem do golenia - ideał do tego celu! - szczelność: Bardzo szczelne, po pierwszym napompowaniu do 3 Barów trzymały dość krótko, ale było to zimą i rower stał, mimo wszystko po 2 tygodniach powietrza było powyżej 1,5 bara, więc można było wybrać się w "dziewiczy rejs". Po kolejnym dopompowaniu i przejechaniu kilkudziesięciu km nie dopompowywałem(od kilku tygodni) i zabieram się za ręczne upuszczenie powietrza do 2 barów(miałem nadzieję, że samo zejdzie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 Ja nie mam rasowego Ghetto - zamiast dętki opaska Obręcz: Mavic CrossRide, Opony: Rubena Scylla 2,1 Top Design (zwijana), Dętka (opaska): Zestaw Rubena Tubless Kit (opaska gumowa, wentylki presta, tasma dwustronna, Uszczelniacz: Stan No Tubes.(70ml/koło) - zakładanie opon: przy pomocy rąk - wstępne napełnianie: Tylko kompresor - np ze stacji benzynowej ... Pompką stacjonarna (Zefal Blizzard) nie ma szans - opona nie przeskoczy przez rant opaski uszczelniającej - trudność napełniania: Kompresorem bez najmniejszego problemu (1) , pompką niemożliwe (10+) - techniki wspomagające: Mydliny, pędzel, strzykawka 100ml - szczelność: Pierwsze napompowanie bez przejazdu do 3 Atm po dobie spada do 2 Atm i trzyma, ponowne napompowanie sytuacja sie powtarza. Po przejechaniu okolo 20 km zestaw szczelny ... ubytki na poziomie 0,5 Atm/miesiąc. UWAGI - Jak opona wskoczy za rant uszczelniający gumowej opaski zdjecie opony jest bardzo utrudnione trzeba sporo się nasiłować. Z tego powodu napełnienie mleczkiem tylko strzykawką przez wentyl. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 19 Maja 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 Klaniam, Maly update na temat ponizszego zestawu. Obrecz WTB DualDuty FR 29er, opona Bontrager 29-4 TLR Team Issue, detka BMX, uszczelniacz Joe's Super Sealant - zakladanie opon: przy pomocy rak i plastikowych lyzek - wstepne napelnianie: za pomoca pompki stacjonarnej. Trudnosc napelniania 1 - techniki wspomagajace: nie zastosowano - szczelnosc: strata okolo 10PSI na okolo 2 tygodni Okazalo sie ze powodem utraty cisnienia jest wadliwy wentyl. Wymienie lajnerka wraz z wentylem i sie zobaczy czy TLR trzyma tak samo dobrze jak EXO na podobnym profilu obreczy. Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
appe Napisano 2 Września 2012 Udostępnij Napisano 2 Września 2012 Obręcz: Dartmoor Fortress Opony: Nokian NBX 2.3 Dętka (opaska): dętka CST 20''' Uszczelniacz: forumowe mleczko [120 ml/koło] - zakładanie opon: ręcznie + łyżki - wstępne napełnianie: musi być kompresor, pompka stacjonarna Parktool nie dawała rady - trudność napełniania: kompresorem łatwo, pompką nie da się - techniki wspomagające: woda z ludwikiem + szmata - szczelność: pięć miesięcy jeżdżenia na ~3 atm średnio i w tym czasie trzeba było dwa razy dopompować, raz z 2 atm i drugi raz z 1,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adas651 Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Obręcz: Dartmoor Fortress Opona: CONTINENTAL X-King 26” 2.2 drut Opaska: Stan`s NoTubes z wyrwanym wentylem presta (nie przeze mnie) Dętka: Schwalbe 20” extra light, zawór auto z gwintem Uszczelniacz: Stan`s NoTubes 60ml zakładanie opony: przy pomocy rąk i metalowych łyżek techniki wspomagające: schwalbe easy fit później mydliny z mydła i szmatka wstępne napełnianie: za pomocą kompresora Trudność napełniania: 1 Pierwsze napompowanie do 2 barów i absolutnie żadnego bąbelka powietrza wychodzącego w miejscu opona obręcz/wystająca dętka Szczelność: Spadek ciśnienia do ok. 1,6 bara po 2 tygodniach codziennej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.