belliash Napisano 4 Maja 2012 Napisano 4 Maja 2012 Czesc wszystkim, Mam maly problem z licznikiem. Mianowicie na szpryche mam nakrecony magnes i do widelca przyczepiony opaskami zaciskowymi. Sek w tym ze ostatnio zlapalem flaka na tylnim kole, musialem zmienic detke, postanowilem wymienic takze opony na jakies z wiekszym bierznikiem, bo to juz nie 1 flak w ciagu 2 miesiecy, a opony lyse Oczywiscie opony zmienilem na obu kolach i problem - po zmianie opony na przednim kole te 2 elementy od licznika zaczely o siebie ocierac - nie jestem w stanie wytlumaczyc jak to mozliwe, ale bylby wdzieczny za rade co z tym fantem mam teraz zrobic? Z gory dziekuje i pozdrawiam! P.S. Zalaczam zdjecia na ktorych widac jak to wyglada.
Leszex Napisano 4 Maja 2012 Napisano 4 Maja 2012 Musisz przesunąć je nieco wyżej, ale na tyle aby odległość między nimi nie była za duża. PS. To nie wina zmiany opony, a tego że któryś z tych elementów musiał się zsunąć bliżej piasty (pewnie magnes)
belliash Napisano 4 Maja 2012 Autor Napisano 4 Maja 2012 Musisz przesunąć je nieco wyżej, ale na tyle aby odległość między nimi nie była za duża. PS. To nie wina zmiany opony, a tego że któryś z tych elementów musiał się zsunąć bliżej piasty (pewnie magnes) No wlasnie przysiagl bym, ze wysokosc zadnego z elementow sie nie zmienila, zreszta nawet gdybym chcial to recznie przesunac to idzie to dosyc opornie... Ogolnie mowiac bardzo sie zdziwilem... No wlasnie przysiagl bym, ze wysokosc zadnego z elementow sie nie zmienila, zreszta nawet gdybym chcial to recznie przesunac to idzie to dosyc opornie... Ogolnie mowiac bardzo sie zdziwilem... Widze ze nie moge edytowac... Szprychy sie krzyzuja... Jakbym przeniosl magnes na sasiednia szpryche ktora przechodzi za ta na ktorej aktualnie sie znajduje? Powinno to odsunac go o grubosc szprychy od sensora...
beskid Napisano 4 Maja 2012 Napisano 4 Maja 2012 Co da przełożenie na inną szprychę?? Zrób tak jak napisał poprzednik czyli podnieś delikatnie zarówno magnes jak i sensor lekko do góry i po kłopocie.
PoleK Napisano 5 Maja 2012 Napisano 5 Maja 2012 odepnij koło, oprzyj sie na kierownicy brzuchem i zacisnij kolo... gdybys za kazdym razem tak zakladal kolo, nie byloby problemu, ale pewnie zakladasz je wkladajac w haki i zaciskajac zacisk... stad roznice po wyjeciu kola. a przesuniecie wyżej to nie problem, odkrecasz magnesik i go podnosisz troszkę odcinasz opaski, przesuwasz i zapinas znowymi (ewentualnie luzujesz stare, ale to wymaga zdolnosci manualnych:P) przełożenie na sąsiednią szprychę to też dobry pomysł, minimalna różnica odleglosci od goleni między nimi jest Ty chcesz przelozyc na ta ktora przechodzi "pod spodem" idobrze kombinujesz jesli starczy ci takie przesuniecie.
Schwefel Napisano 5 Maja 2012 Napisano 5 Maja 2012 Jak kabel starczy to możesz przesunąć go jeszcze niżej tam gdzie to wgłębienie na amortyzatorze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.