mike2905 Napisano 14 Marca 2006 Udostępnij Napisano 14 Marca 2006 Witam szanownych rowerzystów ! Na wstępie odrazu zastrzegam ze nie pisze tego zapytania dlatego ,że nie chce mi sie szukac w sklepach i na forum , ale poprostu jestem początkującym (może średnio zaawansowanym) rowerzystą a to forum uznałem za kompetentne źródło wiedzy rowerowej . Przechodząc do sedna : posiadam rower giant xtc 850 ( http://www.giant-bicycles.com/pl/030.000.0...2003&model=9890 ) i chciałbym zmienić w nim napęd tzn. korby , suport i łańcuch , ponieważ przeszły już one swoje . Chciałbym zamknąć się z tą inwestycją do 300zł , ale chciałbym żeby te komponenty posłużyły mi pare sezonów . Proszę o konkretne propozycje , które bedą pasowały do mojego roweru . Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedzi . z niecierpliwoscia oczekujący na wiosne maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 14 Marca 2006 Udostępnij Napisano 14 Marca 2006 Suport i korbę albo Shimano Alivio albo Truvatic 5D. Łańcuch (i zapewne kasetę również...) polecam Srama, np. kaseta 5.0 i łańcuch PC-49. Wszystko do dostania na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike2905 Napisano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2006 Dzieki za odpowiedz , a jesli chodzi o korbe bardziej zaawansowaną (tzn. nie na kwadrat) to jaka byście polecili ( oczywiscie w rozsadnej cenie - ok. 200 zł ) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 17 Marca 2006 Udostępnij Napisano 17 Marca 2006 Zdecydowanie Shimano LX 2004. Na allegro za nową 190zł wzwyż. U Arnika ok 225zł (ale za to pewność i gwarancja jakości ). Zdjęcie tej korby masz poniżej w linku do mojego roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...