Skocz do zawartości

[allegro] Rower Kands Maestro - jak z gwarancja/serwisem?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od pewnego czasu przegladam sobie forum w poszukiwaniu dobrego roweru/okazji, ale w koncu prawie zdecydowalem sie na Kands Maestro ze wzgledu na podespoly i cene. Moj jedyny problem w tym momencie to kwestia gwarancji/serwisu. Sprzedawcy z allegro na moje pytania odpowiadaja tekstami typu "ale panie, to jest nowy rower, jedyne co to linke podkręci pan za jakis czas". Na pytanie o gwarancję dostałem informację, że rower trzeba będzie odeslać do sprzedawcy, co wydaje mi sie normalne (?)

 

W zwiazku z czym mam pare pytan:

- ktory sprzedawca tych rowerow (chyba tylko na allegro prowadzona jest ich sprzedaz?) ma najlepsza opinie? Zadnego z nich nie moglem znalezc na forum, tak ze troche sie boje wydac tyle pieniedzy i zostac oszukanym (np. nie te podzespoly co podane w specyfikacji na aukcji).

 

- Czy to normalne ze rowery sprzedawane na allegro nie maja zadnych "zaprzyjaznionych" serwisow? Czy w takim wypadku nie opłaca się kupić rower w jakimś stacjonarnym sklepie (zakładając że jest taka możliwość) i mieć serwis za darmo na miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- ktory sprzedawca tych rowerow (chyba tylko na allegro prowadzona jest ich sprzedaz?) ma najlepsza opinie? Zadnego z nich nie moglem znalezc na forum, tak ze troche sie boje wydac tyle pieniedzy i zostac oszukanym (np. nie te podzespoly co podane w specyfikacji na aukcji).

Właśnie dlatego są komentarze (pozytywy/negatywy) jeżeli masz ten sam rower u dwóch różnych to wiadomo że lepiej wybrać tego co ma więcej komentarzy zwłaszcza pozytywnych. Co do obawy przed różnicami między podzespołami, to możesz wybrać przesyłkę pobraniową, przy kurierze otworzyć, zobaczyć . Po za tym wątpie że któryś z sprzedawców narażał by się na taki błąd ponieważ zgłaszasz go do allegro i już się nie martwisz o zwrot pieniędzy, oczywiście zdarzają takie przypadki ale to raczej nie dotyczy gotowych, całych rowerów

 

- Czy to normalne ze rowery sprzedawane na allegro nie maja zadnych "zaprzyjaznionych" serwisow? Czy w takim wypadku nie opłaca się kupić rower w jakimś stacjonarnym sklepie (zakładając że jest taka możliwość) i mieć serwis za darmo na miejscu?

Zdarzaja się przypadki że można je serwisować w salonach KROSS 'a ale rzadko, powiem szczerze że osobiście bym wolał zobaczyć za co płacę,siąść,dotknąć. Nic nie ma za darmo, ale dużo zależy od życzliwości serwisanta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby zakupy na allegro byly takie proste, to nikt by do normalnego sklepu nie chodzil :D Jak ktos sie w bambuko zrobi, to skladasz zazalenie, czekasz na odzew ze sklepu (maja 2 tyg bodajze), potem czekasz na mozliwosc polubownego rozwiazania sprawy, jak sie sklep nie zgadza(nastepne pare tyg), to idziesz z tym do Policji, a tam znowu pare tyg (przy dobrych wiatrach).

 

Dlatego moje obawy.Szczegolnie ze to jednak rower, czyli cos co bedzie dzien w dzien uzywane dosc solidnie :)

 

 

Ale nie powiem, kusi ten Kands Maestro :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wlaśnie kupiłem ten rower. Dostałem go w środę (2.05), wiec nie moge wypowiadac sie o wielu doswiadczeniach.

Co do zgodnosci specyfikacji z aukcji, dokładnie wszystko się zgadza.

Co do gwarancji, to trzeba będzie wysyłać do sprzedającego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...