SzymonKa378mierczak Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 Witam, Od pewnego czasu przegladam sobie forum w poszukiwaniu dobrego roweru/okazji, ale w koncu prawie zdecydowalem sie na Kands Maestro ze wzgledu na podespoly i cene. Moj jedyny problem w tym momencie to kwestia gwarancji/serwisu. Sprzedawcy z allegro na moje pytania odpowiadaja tekstami typu "ale panie, to jest nowy rower, jedyne co to linke podkręci pan za jakis czas". Na pytanie o gwarancję dostałem informację, że rower trzeba będzie odeslać do sprzedawcy, co wydaje mi sie normalne (?) W zwiazku z czym mam pare pytan: - ktory sprzedawca tych rowerow (chyba tylko na allegro prowadzona jest ich sprzedaz?) ma najlepsza opinie? Zadnego z nich nie moglem znalezc na forum, tak ze troche sie boje wydac tyle pieniedzy i zostac oszukanym (np. nie te podzespoly co podane w specyfikacji na aukcji). - Czy to normalne ze rowery sprzedawane na allegro nie maja zadnych "zaprzyjaznionych" serwisow? Czy w takim wypadku nie opłaca się kupić rower w jakimś stacjonarnym sklepie (zakładając że jest taka możliwość) i mieć serwis za darmo na miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Froop Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 - ktory sprzedawca tych rowerow (chyba tylko na allegro prowadzona jest ich sprzedaz?) ma najlepsza opinie? Zadnego z nich nie moglem znalezc na forum, tak ze troche sie boje wydac tyle pieniedzy i zostac oszukanym (np. nie te podzespoly co podane w specyfikacji na aukcji). Właśnie dlatego są komentarze (pozytywy/negatywy) jeżeli masz ten sam rower u dwóch różnych to wiadomo że lepiej wybrać tego co ma więcej komentarzy zwłaszcza pozytywnych. Co do obawy przed różnicami między podzespołami, to możesz wybrać przesyłkę pobraniową, przy kurierze otworzyć, zobaczyć . Po za tym wątpie że któryś z sprzedawców narażał by się na taki błąd ponieważ zgłaszasz go do allegro i już się nie martwisz o zwrot pieniędzy, oczywiście zdarzają takie przypadki ale to raczej nie dotyczy gotowych, całych rowerów - Czy to normalne ze rowery sprzedawane na allegro nie maja zadnych "zaprzyjaznionych" serwisow? Czy w takim wypadku nie opłaca się kupić rower w jakimś stacjonarnym sklepie (zakładając że jest taka możliwość) i mieć serwis za darmo na miejscu? Zdarzaja się przypadki że można je serwisować w salonach KROSS 'a ale rzadko, powiem szczerze że osobiście bym wolał zobaczyć za co płacę,siąść,dotknąć. Nic nie ma za darmo, ale dużo zależy od życzliwości serwisanta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzymonKa378mierczak Napisano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 Gdyby zakupy na allegro byly takie proste, to nikt by do normalnego sklepu nie chodzil Jak ktos sie w bambuko zrobi, to skladasz zazalenie, czekasz na odzew ze sklepu (maja 2 tyg bodajze), potem czekasz na mozliwosc polubownego rozwiazania sprawy, jak sie sklep nie zgadza(nastepne pare tyg), to idziesz z tym do Policji, a tam znowu pare tyg (przy dobrych wiatrach). Dlatego moje obawy.Szczegolnie ze to jednak rower, czyli cos co bedzie dzien w dzien uzywane dosc solidnie Ale nie powiem, kusi ten Kands Maestro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
foxikos Napisano 3 Maja 2012 Udostępnij Napisano 3 Maja 2012 Witam, Wlaśnie kupiłem ten rower. Dostałem go w środę (2.05), wiec nie moge wypowiadac sie o wielu doswiadczeniach. Co do zgodnosci specyfikacji z aukcji, dokładnie wszystko się zgadza. Co do gwarancji, to trzeba będzie wysyłać do sprzedającego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.