Drugie podejscie do ramy krossa, powod nowka bez dampera 550 zl na allegro, w tej cenie mozna jeszcze spotkac kellys beast ale nie zbiera pozytywnych opinii. Gieta kierownica oraz damper manitou swinger oraz naped suntour to glowne roznice wzgledem poprzedniego projektu
rama: -- kross crime 2
amortyzator: -- suntour epicon
damper -- manitou swinger 3 way
stery: -- kulkowe
zacisk sztycy: -- no name
sztyca: -- kross
siodło: -- selle italia
mostek: -- truvativ xr
kierownica: -- truvativ
gripy: --piankowe do wymiany
przerzutka przód: -- shimano
przerzutka tylnia: -- suntour durolux
korba: -- suntour xcr
hamulce: -- przod tektro auriga tyl shimano xt
kaseta: -- shimano deore
łańcuch: -- shimano deore
linki i pancerze: -- no name
koła: -- piasty shimano xt obrecze mavic 317
opony: -- kenda kadre
manetki -- suntour duro 3x9
pedały: -- accent
Najbardziej jestem zadowolony z zakupu dampera. Swinger ladnie wybiera nierownosci w przeciwienstwie do monarcha ktory pracowal tylko na wiekszych dziurach. Duze mozliwosci regulacji dzieki 2 komorom powietrznym
Pytanie
lysy35
Drugie podejscie do ramy krossa, powod nowka bez dampera 550 zl na allegro, w tej cenie mozna jeszcze spotkac kellys beast ale nie zbiera pozytywnych opinii. Gieta kierownica oraz damper manitou swinger oraz naped suntour to glowne roznice wzgledem poprzedniego projektu
rama: -- kross crime 2
amortyzator: -- suntour epicon
damper -- manitou swinger 3 way
stery: -- kulkowe
zacisk sztycy: -- no name
sztyca: -- kross
siodło: -- selle italia
mostek: -- truvativ xr
kierownica: -- truvativ
gripy: --piankowe do wymiany
przerzutka przód: -- shimano
przerzutka tylnia: -- suntour durolux
korba: -- suntour xcr
hamulce: -- przod tektro auriga tyl shimano xt
kaseta: -- shimano deore
łańcuch: -- shimano deore
linki i pancerze: -- no name
koła: -- piasty shimano xt obrecze mavic 317
opony: -- kenda kadre
manetki -- suntour duro 3x9
pedały: -- accent
Najbardziej jestem zadowolony z zakupu dampera. Swinger ladnie wybiera nierownosci w przeciwienstwie do monarcha ktory pracowal tylko na wiekszych dziurach. Duze mozliwosci regulacji dzieki 2 komorom powietrznym
https://picasaweb.google.com/113193451034831200728/20120503?authkey=Gv1sRgCJyV8duwmZvsrwE#5738202177685885474
Jest jeszcze kilka drobnych poprawek jak przyciecie pancerzy i srub mocujacych damper oraz wymiana gripow i w gory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.