Skocz do zawartości

[ok. 1500zł] trekkingowy dla wysokiej kobiety

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

początkowo chciałam zaznaczyć, że kompletnie jestem kompletnie zielona w temacie rowerów... i to mój pierwszy poważniejszy rowerowy zakup :)

poszukuję roweru do przemieszczania się po mieście jak również do dłuższych wypadów poza miasto... bardziej turystycznie, przejażdżkowo niż wyczynowo. Z tego co się zorientowałam najodpowiedniejszy będzie jakiś z trekkingowych. I dalszych schodów nie jestem w stanie pokonać sama, stąd prośba do Was o jakieś typy :)

Mam 186cm, noga 89cm. Zależy mi na dobrze dobranej ramie, gdyż mój kręgosłup jest przewrażliwiony, a nie o to chodzi żeby cierpieć podczas jazdy :).

przedział cenowy jak w temacie +/- 250zł.

Do tej pory obejrzałam tylko chyba najpopularnijsze: crossy i meridy, a jedynym uwzględnionym kryterium była cena... więc bardzo proszę, pomóżcie! Co warto obejrzeć, przymierzyć, na co zwrócić uwagę???

Napisano

byłam dzisiaj w hurtowni rowerowej, panowi zaproponowali mi dwa modele krossa w cenie katalogowej:

http://www.kross.pl/pl/2012/trekking/trans-pacific - trans pacific za 1699zł oraz

Trans Alp | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie - trans alp za 1899zł

Przymierzałam się do ramy o rozmiarze L (niestety tak sa numerowane), wg obsługi odpowiada 19-20". Jak dla mnie ciut przymała, ale podobno większej damskiej nie dostanę... a może panowie mnie naciagali? Generalnie po wyciągnięciu siodełka prawie na max i uregulowaniu kierownicy było całkiem wygodnie... i o ile mogę stwierdzić, że rower był dość wygodny - niestety nie wiem jak będzie na dłuższym dystansie, to kompletnie nie orientuje sie w osprzęcie...dlatego proszę żebyście się wypowiedzieli coś w tej kwestii...

Czy rowery warte są swojej ceny? Czy może warto jeszcze coś przymierzyć? macie jakieś propozycje?

z góry dziekuję za zaiteresowanie ;)

Zarchiwizowany