Endriu888 Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 Witam Czy są jacyś chętni z Gorzowa na wspólne pedałowanie?Wiek i płeć bez różnicy sam jestem amatorem mam 22 lata. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kirikua Napisano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2012 witam podbijam temat:) znajda sie chetni na wspolne wycieczki rowerowe po okolicach Gorzowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram1985 Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 Okulice Drezdenka, pod Gorzów też czasem podlecę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamila81 Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 .....z miła checia gdzieś bym sie wybrała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bycmoze Napisano 25 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2012 ktoś jeszcze chętny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romanoff Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 Witam wszystkich Roman się melduje na gorzowskim pokładzie. Chętnie bym pośmigał w grupie, tak conajmniej 20km+, preferuję jazdy po lesie "tzw przed siebie", ale asfaltem też nie gardzę. Sprzęt amatorski, ale zapał póki co jest ;D Bazuję w lasach w stronę Strzelec, ale mam auto do którego się śmiało rowerek mieści, więc mogę startować z każdego punktu. Więc ktoś chętny? Jakiś termin? Może niedziela (28.07.2012)? Pozdrówki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...