Skocz do zawartości

[~1300zł] Rower MTB

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, zamierzam zakupić nowy rower do jeżdżenia głównie po szutrze, czasami lasach. Mam 167 cm wzrostu, waga 65kg i nie wiem jaką ramę wybrać, żeby nie był za duży. Proszę o rady i propozycje wybranych bików ! Dziekuję

Napisano

Witam, zamierzam zakupić nowy rower do jeżdżenia głównie po szutrze, czasami lasach. Mam 167 cm wzrostu, waga 65kg i nie wiem jaką ramę wybrać, żeby nie był za duży. Proszę o rady i propozycje wybranych bików ! Dziekuję

19 lub 21 :)

Napisano

19 lub 21 :)

bez przesady z tym 21" .

18" powinna być dobra, max 19" ale dla pewności podaj długość nogi od ziemi do krocza po wewnętrznej stronie nogi,

Napisano

bez przesady z tym 21" .

18" powinna być dobra, max 19" ale dla pewności podaj długość nogi od ziemi do krocza po wewnętrznej stronie nogi,

~82, 83

Napisano

Mój budżet się nieco zwiększył, dokładnie wynosi 1500zł, ale kompletnie nie znam się na rowerach dlatego proszę o rady. Aha i jeszcze pytanie, czy w Decathlonie, bądź innym sklepie sportowo-masowym np. Go Sport, Inter Sport tamtejsza obsługa będzie w stanie zaproponować mi dobry rower ?

Napisano

Rozmawiał trochę ze sprzedawcą pewnego sklepu i powiedział mi, że Kellysów nie opłaca się kupować w tej chwili, ponieważ są one przeciętne a ceny zwiększyły się tych rowerów o 25% w całej Europie. Bardzo promował tego Hexagona X6, mówił że ma tarczówki, no tak ale czy to naprawdę taki dobry rower ? Mógłby ktoś jeszcze mi pomóc ? Ewentualnie może inny Kross ?

Napisano

Bardzo promował tego Hexagona X6, mówił że ma tarczówki, no tak ale czy to naprawdę taki dobry rower ? Mógłby ktoś jeszcze mi pomóc ? Ewentualnie może inny Kross ?

Tarczówki w rowerz za 1,5 tys...... :icon_confused: , lepsz dobre V-ki :icon_cool:

A jak chcesz jakiegoś Krossa to już lepiej Level A2

http://www.kross.pl/pl/2012/mtb-xc/level-a2

osprzęt o klasę wyższy niż w X6 :thumbsup:

Napisano