Skocz do zawartości

[pancerze] Jagwire Ripcord vs. Alligator Bullet Proof

bikeman1

Rekomendowane odpowiedzi

• Mod Team
Napisano

Jeżdżę na Ripcordach od kilku lat- bardzo trwały , umożliwiający wykonanie zamkniętego systemu , który działa w każdych warunkach. Bardzo dobre uszczelnienie końcówek, sztywne pancerze ,które zwiększają precyzję zmiany biegów ,ale mogą utrudnić montaż w niektórych ramach.

IMO warto kupić i zapomnieć o wymianie linek i pancerzy przez kilka sezonów.

Napisano

No właśnie nie jest taki trwały zewnętrzna warstwa potrafi pęknąć do tego stosunkowo sztywny, używałem dosyć długo ale zmieniłem na XTR i jestem z tej zmiany zadowolony.

Napisano

Czyli widzę ze wypowiedzi są mniej więcej pół na pół SP41 z Ripcordem. Cenowo wychodzi równiez bardzo podobnie. No i mam dylemat...