thomasz Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 Witam, Jestem tu nowy więc proszę nie bić Od jakiegoś czasu wertuję temat rowerów, a szczególnie to forum. W temacie rowerków jestem laikiem, dlatego prosze o poradę. Szukam sprzętu dla siebie i żony. Przeprowadzamy się do górskiej miejscowości i planujemy troszkę pozwiedzać okolicę na rowerach. W tygodniu będą to trasy asfaltowe (ok 5-10km dziennie), w weekendy drogi górskie ale utwardzone. Ja osobiście od czasu do czasu (1-2x w miesiącu planuję wyskoczyć w teren - tj. drogi średnio utwardzone). Ze wstępnych opisów i porad myślę nad rowerem trekingowym dla żony a dla siebie cross lub mtb. Żona wzrost 165, ja 182 - pomóżcie dobrać rozmiar ramy Cenowo - do 1300 PLN za sztukę nie licząc osprzętu. Ważne - chcę aby w obu rowerach dało się zamontować siedzonko dla dziecka. Upatrzyłem coś takiego: KELLYS ATHENA 28" 2011 wysyĹka gratis !!! - Rowery Trekingowe i Crosowe koĹa 28" - Sklep internetowy rower-sport.pl KELLYS VIPER 2.0 BLACK 2012 + gratisy !!! - Rowery MTB - gĂłrskie koĹa 26"/ 29" - Sklep internetowy rower-sport.pl i teraz pytanko czy treking i mtb to dobry wybór? a jeżeli tak czy powyższe rowery są warte swej ceny, czy może w tym zakresie da się dobrać coś lepszego? W grę wchodzą tylko nowe rowery. dzięki i pzdr Tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nemo2009 Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 Proponuję dla kobiety i dla mężczyzny,Romet Orkan 2.0(są wersje damskie i męskie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomasz Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 W jakim celu zakładasz bliżniaczy temat? bo ten pierwszy nie miał nawiasów w tytule - zgłosiłem do usunięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...