Skocz do zawartości

[1300 zł]Rower dla mnie i żony

thomasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem tu nowy więc proszę nie bić :) Od jakiegoś czasu wertuję temat rowerów, a szczególnie to forum. W temacie rowerków jestem laikiem, dlatego prosze o poradę.

Szukam sprzętu dla siebie i żony. Przeprowadzamy się do górskiej miejscowości i planujemy troszkę pozwiedzać okolicę na rowerach. W tygodniu będą to trasy asfaltowe (ok 5-10km dziennie), w weekendy drogi górskie ale utwardzone. Ja osobiście od czasu do czasu (1-2x w miesiącu planuję wyskoczyć w teren - tj. drogi średnio utwardzone).

Ze wstępnych opisów i porad myślę nad rowerem trekingowym dla żony a dla siebie cross lub mtb.

Żona wzrost 165, ja 182 - pomóżcie dobrać rozmiar ramy :)

Cenowo - do 1300 PLN za sztukę nie licząc osprzętu. Ważne - chcę aby w obu rowerach dało się zamontować siedzonko dla dziecka.

Upatrzyłem coś takiego:

KELLYS ATHENA 28" 2011 wysyĹka gratis !!! - Rowery Trekingowe i Crosowe koĹa 28" - Sklep internetowy rower-sport.pl

KELLYS VIPER 2.0 BLACK 2012 + gratisy !!! - Rowery MTB - gĂłrskie koĹa 26"/ 29" - Sklep internetowy rower-sport.pl

i teraz pytanko czy treking i mtb to dobry wybór? a jeżeli tak czy powyższe rowery są warte swej ceny, czy może w tym zakresie da się dobrać coś lepszego? W grę wchodzą tylko nowe rowery.

dzięki i pzdr

Tomasz

i teraz pytanko czy treking i mtb to dobry wybór?

A czemu dla kobiety musi być trekking?

Proponuję Unibike Flash,Romet Orkan 2.0-dla kobiety

Romet Okan 2.0(cross),Romet Rambler 5.0 lub 6.0,mtb,(trochę trzeba dołożyć) roczniki 2011-dla mężczyzny.

Żona wzrost 165, ja 182 - pomóżcie dobrać rozmiar ramy

Można poczytać FAQ(tut. forum),tam się dużo dowiesz.

A czemu dla kobiety musi być trekking?

Proponuję Unibike Flash,Romet Orkan 2.0-dla kobiety

Romet Okan 2.0(cross),Romet Rambler 5.0 lub 6.0,mtb,(trochę trzeba dołożyć) roczniki 2011-dla mężczyzny.

Można poczytać FAQ(tut. forum),tam się dużo dowiesz.