Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Kupiłem sobie ostatnio komplet linek i pancerzy Shimano XTR do hamulców jak i przerzutek.

Teraz mam pytanka odnośnie nich.

 

1. Rozumiem, że docinam pancerze i linki na mniej więcej taką długość, jak poprzednie? Dodam, że mam 8 letniego Gianta i linki nigdy nie były wymieniane.

 

2. Druga sprawa, trzy one potrzebują parę kropel oleju? Jeśli tak, to gdzie najlepiej je "wpuścić" i kiedy?

 

Na razie tyle :icon_cool:

Gość ANDRIUBIKER
Napisano

nowe pancerze najlepiej jest mierzyc na nowo po swojemu, nikt nie powiedzial ze fabrycznie zamontowane pancerzyki byly idealnie (mogly byc zadlugie, zbyt krotkie zadziej ) poza tym wazna jest tez dlugosc koncowek pancerzy, z regoly te z wypustkami i uszczelnieniami sa dluzsze od zwyklyuch i automatycznie nam to wydluza pancerzyk, poza tym linki nalezy tak pioprowadzic , aby szly najlagodniejszym lukiem przy mozliwie zachowaniu najmniejszej dlugosci, przednie pancerze musza miec taka dlugosc aby kierownica mogla sie obrocic o 180 stopni, uchroni nam to linki i pancerze prze ewentualnej wywrotce, , linki xtr maja teflonowa powloke wiec smarowac niczym nie trzeba, a nawet jest to niewskazane

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...