przemasisko Napisano 27 Kwietnia 2012 Napisano 27 Kwietnia 2012 Witam. Kupiłem sobie ostatnio komplet linek i pancerzy Shimano XTR do hamulców jak i przerzutek. Teraz mam pytanka odnośnie nich. 1. Rozumiem, że docinam pancerze i linki na mniej więcej taką długość, jak poprzednie? Dodam, że mam 8 letniego Gianta i linki nigdy nie były wymieniane. 2. Druga sprawa, trzy one potrzebują parę kropel oleju? Jeśli tak, to gdzie najlepiej je "wpuścić" i kiedy? Na razie tyle
redbull1 Napisano 27 Kwietnia 2012 Napisano 27 Kwietnia 2012 dotnij do tamtego rozmiaru co wcześniej,jak masz pancerze i linki pokrytem teflonem nie musisz smarować
Gość ANDRIUBIKER Napisano 27 Kwietnia 2012 Napisano 27 Kwietnia 2012 nowe pancerze najlepiej jest mierzyc na nowo po swojemu, nikt nie powiedzial ze fabrycznie zamontowane pancerzyki byly idealnie (mogly byc zadlugie, zbyt krotkie zadziej ) poza tym wazna jest tez dlugosc koncowek pancerzy, z regoly te z wypustkami i uszczelnieniami sa dluzsze od zwyklyuch i automatycznie nam to wydluza pancerzyk, poza tym linki nalezy tak pioprowadzic , aby szly najlagodniejszym lukiem przy mozliwie zachowaniu najmniejszej dlugosci, przednie pancerze musza miec taka dlugosc aby kierownica mogla sie obrocic o 180 stopni, uchroni nam to linki i pancerze prze ewentualnej wywrotce, , linki xtr maja teflonowa powloke wiec smarowac niczym nie trzeba, a nawet jest to niewskazane
przemasisko Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Napisano 27 Kwietnia 2012 Dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi. Rozwiały moje wątpliwości. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi