Skocz do zawartości

[2500 zł]MTB XC

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie ,zastanawiam się nad zakupem roweru mtb xc . Jestem początkującym póki co ,chodź trochę juz wprawę mam bo jeździłe mna kumpla rowerze itp bo oczywiście mi brak ana chinczykach to waidomo pomarzyć można było na jakiś andrenalinie (no chyba że andrenalina masz jak cię tylnie koło wyprzedza) .

Tak więc rower pokroju mtb xc . Waże 95 kg ale redukuje powoli na siłce itp . Wzrost ok.185 cm (ale chyba tyćkę wyższy jestem)

Mam rozkminkę na temat tego czy kupić nowy i serwisowac u dealera czy kupić używkę i samemu ? Problem w tym że próbowałem w chińczyku wyregulować raz przerzutki to k*rwicy dostałem ....

Widziałem na forum poradniki myślę że jakoś ogarnę nauczę się z czasem . Ale nie iwem czy kupić używkę czy nówkę.

Podajcie jakieś fajne opcje do tej ceny , tak około ponieważ tyle mam pieniędzy a może coś dozbieram jeszcze ,planuje zakup za ok.3-4 tygodnie jak wypłata dojdzie ;d .

Z nowych patrzyłem Krossa levela a 4 , a5 nie patrzyłem bo cena 400zł więcej a inne malowanie raptem i lekko inna waga ,oprzęt ten sam . A wyżej a 6 ładnie już bo SLX i porządnie jest tylko cena 2.900 zł ... Więc nie wiem może by coś używanego kupić w tej cenie z SLX niż krossa a 4 z Deaorkami ? Co wy na to ? Co sądzicie ?

Pozdro .

Napisano