michaljg Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) Kolejny przedstawiciel "polskiej" myśli technicznej. Bar Ends: (Rogi)....................................................Boplight........................59 Bottle Cage: (Koszyk na bidon)..............................NN................................42 Brake (Front): (Hamulec przedni)...........................Avid Elixir R..................307 Brake (Rear): (Hamulec tylny)................................Avid Elixir R..................318 Cables: (Pancerze i linki)........................................NN................................72 Cassette: (Kaseta)................................................ Shimano SLX 11-32......291 Chain: (łanńuch)....................................................Shimano HG53.............273 Crankset: (Korby....................................................Truvativ FireX...............902 Derlr (Front): (Przerzutka przednia).......................Shimano LX..................171 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna)..............................Shimano LX..................304 Fork: (Widelec)......................................................Rock Shox Tora 318.....2110 Rotor (Front): (tarcza przednia).............................Ashima Aro-08..............96 Rotor (Rear): (tarcza tylna)....................................Ashima Aro-08.............120 Frame: (Rama)......................................................Kross Level A6.............1912 Grips: (Gripy).........................................................KCNC Eva....................13 Handlebar: (Kierownica)........................................Truvativ Team................149 Headset: (Stery)....................................................Cane Creek...................wliczone do wagi ramy Pedals: (Pedały)....................................................CB Egg Beater C...........287 Seat: (Siodło).........................................................Pro Condor...................203 Seatpost: (Sztyca).................................................Boplight 400mm.............228 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy).............................NN.................................19 Shifters: (Manetki).................................................Shimano SLX.................272 Skewers: (Zaciski koł)............................................Dartmoor Bolt-on...........61 Spacers: (Podkładki pod mostek)..........................Accent Carbon...............8 Stem: (Mostek)......................................................Truvativ Team................148 Tire (Front): (Opona przednia)..............................Schwalbe RaRa.............454 Tire (Rear): (Opona tylna).....................................Schwalbe RaRa.............446 Top Cap: (Top cap)................................................Aest...............................10 Tubes: (Dętki)........................................................Maxxis Ultralight.............216 Wheel Front: (Koło przednie).......................................................................678 -Hub: (Piasta)........................................................Novatec D711SB -Rim: (Obręcz).......................................................Remerx Magic -Spokes: (Szprychy)..............................................CN Spoke Aero424 -Nipples: (Nyple)....................................................Sapim Polyax Wheel Rear: (Koło tylne)..............................................................................810 -Hub: (Piasta)........................................................Novatec D712SB -Rim: (Obręcz).......................................................Remerx Magic -Spokes: (Szprychy)..............................................CN Spoke Aero424 -Nipples: (Nyple)....................................................Sapim Polyax Suma:...........................................................................................................10979 Docelowo w rowerze ma znaleźć się Reba oraz przy najbliższej wymianie napędu, tylna przerzutka Sram plus Gripshifty. Obecny napęd powinien ten rok spokojnie wytrzymać. Myślę, że granica 10 kilogramów jest do osiągnięcia Zdjęcia będą po weekendzie majowym. Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez michaljg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olomaster Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 Mam pytanko, Jak się sprawują obręcze i pod jaką wagą jeżdżą ?;D Bo jest na BS ten zestawik co Ty masz ale nie znalazłem żadnych opini dotyczących obręczy. Pozdrawiam Olomaster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaljg Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 Ja również nie znalazłem o nich żadnych opinii, jedynie w języku czeskim można coś przeczytać. Ktoś musi być królikiem doświadczalnym Na razie nie mogę nic o nich powiedzieć, ponieważ doszły do mnie dopiero wczoraj, mają zrobione raptem 15km do pracy i z powrotem. Remerx na pewno nie zaniża specjalnie wagi obręczy, bo mój zestaw wyszedł poniżej 1500g, a tego się nie spodziewałem. Tak, składali mi je właśnie w Bikestacji. Gotowe zestawy mają inne szprychy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaljg Napisano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 (edytowane) Mały album: Niestety zdjęcia robione telefonem, ale mam nadzieję, że coś tam widać Edytowane 30 Kwietnia 2012 przez michaljg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javman Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 no, koleczka niezla wage maja, duzo kosztuje taki secik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaljg Napisano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 Znośnie, spokojnie w trzech cyfrach się mieszczą. Jedynie naklejki na obręczach trochę "krzyczą", zastanawiam się nad zdjęciem ich, przynajmniej po jednej na stronę. Następne chwyty raczej też będą nieco bardziej stonowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 Mi się bardzo podoba.. Tylko amorek ciężki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 Co zrobileś z korbą, że jest tak lekka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaljg Napisano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 Hmm, rzeczywiście, korba powinna ważyć więcej - sprawdzę to przy najbliższej rozbiórce. Mogła się o coś oprzeć, albo suport accenta waży mniej od oryginalnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProCombat Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 Bardzo mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid95 Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 Witam. Michaljg i jak tam się obręcze spisują? Bo myślę o podobnym seciku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaljg Napisano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 Koła przejechały kilkaset kilometrów, nie sprawiały dotąd żadnych problemów. Ale pomimo, że ważę ponad 80kg, chyba nie mają ze mną trudnego życia - jeżdżę zachowawczo i ostatnio głównie po asfalcie. Dopiero na ten weekend zakładam opony terenowe. Ja jestem z obręczy zadowolony, ale nie mam porównania do żadnej innej w podobnej cenie, także nie chciałbym wydawać wyroków. Dla mnie mogłaby być nieco szersza, ale taki urok lekkich obręczy w niskiej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaljg Napisano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2012 (edytowane) Tylne koło po około 2000km poszło pierwszy raz do centrowania, dostało minimalne bicie boczne. Przednie koło na razie nie wymaga ingerencji. Zawitały nowe, estetyczne gadżety: Kierownica New Ultimate Carbon Super Light, waga realna 107g oraz węglowy korek sterów W związku z tym poprzednia kierownica i korek idą na sprzedaż. Zimą będę się rozglądał za amortyzatorem, ale chyba bez manetki, bo tylko przeszkadza na kierownicy - chętnie przesunąłbym manetki i klamki jeszcze centymetr do środka a brakuje miejsca. Edytowane 6 Września 2012 przez michaljg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 Carbonowe rurki i niskiej klasy alu rama?Zabierasz się od dupy strony za odchudzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 Mi coś nie pasuje w specyfikacji kawałek z tarczami ... Na foto nie wygląda żeby tył był większy od przodu a waga wyraźnie to sugeruje. Wagę całości podałeś jako suma poszczególnych elementów czy ważyłeś cały rower ... bo wygląda mi coś za lekko Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaljg Napisano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2012 (edytowane) Piksel, Węglowe elementy mają cieszyć oko, zbicie wagi to tylko efekt uboczny. Rama zostaje, co z tego, że ciężka, skoro mam do niej sentyment Przednia tarcza ma 180mm, tylna 160mm. Waga roweru to suma elementów, całości nie ważyłem. Edytowane 6 Września 2012 przez michaljg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 Jak będziesz ważył całość to pochwal się wynikiem i życzę ci żebyś nie był zaskoczony Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 6 Września 2012 Udostępnij Napisano 6 Września 2012 Rama zostaje, co z tego, że ciężka, skoro mam do niej sentyment Sentyment, sentymentem, ale jaki jest sens ładowania kiery kosztującej podobną kwotę do ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaljg Napisano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 (edytowane) Rower zważony na wadze podwieszanej. w tej konfiguracji, ale na oponach Rubena Zefyros (443g oraz 448g), owijce szosowej, z uchwytem na pompkę i bez rogów wyszło 10,98kg Ze zmian - jedzie do mnie siodło Max SLR Gel Flow, założyłem chwyty ESI Extra Chunky, mostek New Ultimate 100mm, aluminiowe śruby w korbie i szukam Reby w dobrym stanie i dobrej cenie. Na tym byłoby koniec zmian, do czasu, aż napęd wyzionie ducha Edytowane 2 Maja 2013 przez michaljg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Koła na bikestacji kupiłeś jak zgaduje ? Sam się do nich przymierzam więc jak możesz to dodawaj wpisy w razie gdyby były z nimi problemy Rama faktycznie trochę nie pasuje do całości a kiera czy aby na pewno bezpieczna przy Twojej wadze ? Jaka to jest szerokość bo waga bardzo niska przyznam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaljg Napisano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 (edytowane) Szerokość kierownicy to 600mm. Na razie służy, a jadąc stresu nie odczuwam. Jeśli nie będzie poważniejszej gleby, powinna bez problemu wytrzymać. Teoretycznie. Tak, koła są z Bikestacji. Do tej pory nie mam z nimi problemów, oprócz pewnego serwisu. Panowie chyba pierwszy raz widzieli płaskie szprychy i centrując koła zrobili ze szprych świderki. Po własnoręcznej poprawce do dzisiaj koła (i szprychy ) są proste. Edytowane 4 Maja 2013 przez michaljg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.