Rower złożyłem jesienią 2010. Spodobał mi się trend u niektórych zawodników i postanowiłem złożyć rower o geometrii MTB, ale na kołach 28-calowych. Rower może wygląda nieco dziwacznie. Jednak trakcja i dynamika jazdy rekompensuje wszystko:)
Moją chorobą w tym rowerze było posiadanie amortyzatora, chociaż znajomy skręcający maszynę odradzał mi tego przy budżecie którym dysponowałem. Dzisiaj wiem, że lepiej było poczekać i dozbierać, albo kupić sztywny widelec. bo praca tego amorka pozostawia nieco do życzenia.
Przejechałem póki co tym rowerem ok.5tys.(latem jeżdżę głównie na kolarce stąd niski przebieg) i osprzęt nie odmawia współpracy także duży plus:)
Jak uda mi się coś oszczędzić( może to potrwać- jestem studentem) to zmienię amortyzator, a z drobiazgów to zmieniłbym gripy na białe.
Pytanie
rudirude
Witam,
zacznę może od specyfikacji:
Rama: Biria Pro Rs srebrno czarna
Widelec: Rst Vita rl z blokadą skoku, czarny
Kierownica: Accent Fat&Flat biała
Mostek: Smica Pro Light biały
Chwyty kierownicy: Pro Grip czarne
Rogi kierownicy: Smica Micro Bar białe
Klamki: Shimano Deore XT
Manetki: Shimano SLX
Korba: Shimano SLX
Pedały: Shimano SPD M324 (platrorma i spd)
Suport: Shimano SLX
Przerzutka przód: Shimano SLX
Kaseta: Shimano SLX 10 koronek
Łańcuch: Shimano HGX
Przerzutka tył: Shimano SLX na 10 koronek
Piasty: Shimano Deore XT 36 otworów
Szprychy: Mavic Crossmax XL
Obręcze: Accent Roadrunner 28’ na 36 otworów
Opony: Double Fighter II
Hamulec przód/tył: Shimano Deore XT
Sztyca: Smica Comp biała
Zacisk sztycy: Accent
Siodło: Endzone
Rower złożyłem jesienią 2010. Spodobał mi się trend u niektórych zawodników i postanowiłem złożyć rower o geometrii MTB, ale na kołach 28-calowych. Rower może wygląda nieco dziwacznie. Jednak trakcja i dynamika jazdy rekompensuje wszystko:)