partyzant Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 A oto i on, jedyny, niepowtarzalny, przepiękny i przekosmiczny rower... Rama DC TosaInu- 3669 g Damper Manitou Split 216 - 406 g Podkładki do tulejek - 5 g Zacisk Specialized - 51 g (noł nejmy są lżejsze od 10 g :dodgy:) Szrtca Ready For Race - 266 g Amortyzator MZ Bomber Z1 Sport RV - 2425 g Kapsel Dartmoor - 13 g Suport Shimano - 94 g Korba Deore M590 - 681 g Blaty 22/36/rr - 39/94/159 g Koło przednie - 1360 g / 2410 g Piasta Da Bomb Head Spin - 249 g Oś - 83 g WTB Weirwolf - 833 g Dętka Decathlon 1,75-2,125 - whatever Koło tylne - 1963 g / 2712 g Dartmoor FreeForce - 497 g Zacisk Shimano - 65 g Kenda Nevegal DTC Tomac - 671 g Dętka Geax 1,5 - 2,25 - lżejsze whatever Tarcza Hayes 203 mm - 201 g Siodło Scott - 322 g Stery Accent - 125 g Hamulec przedni Tektro Auriga - 322 Hamulec tylny Tektro Auriga - 338 Podkładka dystansowa carbon 1,5 cm - 8 g Przerzutka Deore p/t - 149/298 g Mostem Zuom - 195 g Kiera NS Habanero - 350 g Kaseta XT 11-32 - 262 g Łańcuch XT + spinka - 273 + 1 g Obręcze Dartmoor Raider 2012 - 596/599 g Chwyty GRIP - 58+61 g SPD M520 - 374 g Manetki Alivio/Deore - nie wiem Bombera trzeba przeserwisować bo ma 140 zamiast 160 mm. Przednia Auriga spowalnia a ie hamuje i jest to kwestia okładzin a nie tarczy. Raidery są dość miękkie, pierwszy snejk i pierwsze wgniecenie, na dodatek farba odpryskuje przy zdejmowaniu opony. Tosia jest wiotka. Wg. obliczeń winno być do 17000 g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airsofter Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 To polecasz Ridery czy nie bardzo ? Bo ja się zastanawiam nad nimi jak będę składał tylne koło do Signa. Tak ogólnie to całkiem całkiem rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 Dzięki. Na przód może być, na tył chyba jednak Fortress. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2012 Zdjęcia nie banglają, więc oto nowe: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
partyzant
A oto i on, jedyny, niepowtarzalny, przepiękny i przekosmiczny rower...
Rama DC TosaInu- 3669 g
Damper Manitou Split 216 - 406 g
Podkładki do tulejek - 5 g
Zacisk Specialized - 51 g (noł nejmy są lżejsze od 10 g :dodgy:)
Szrtca Ready For Race - 266 g
Amortyzator MZ Bomber Z1 Sport RV - 2425 g
Kapsel Dartmoor - 13 g
Suport Shimano - 94 g
Korba Deore M590 - 681 g
Blaty 22/36/rr - 39/94/159 g
Koło przednie - 1360 g / 2410 g
Piasta Da Bomb Head Spin - 249 g
Oś - 83 g
WTB Weirwolf - 833 g
Dętka Decathlon 1,75-2,125 - whatever
Koło tylne - 1963 g / 2712 g
Dartmoor FreeForce - 497 g
Zacisk Shimano - 65 g
Kenda Nevegal DTC Tomac - 671 g
Dętka Geax 1,5 - 2,25 - lżejsze whatever
Tarcza Hayes 203 mm - 201 g
Siodło Scott - 322 g
Stery Accent - 125 g
Hamulec przedni Tektro Auriga - 322
Hamulec tylny Tektro Auriga - 338
Podkładka dystansowa carbon 1,5 cm - 8 g
Przerzutka Deore p/t - 149/298 g
Mostem Zuom - 195 g
Kiera NS Habanero - 350 g
Kaseta XT 11-32 - 262 g
Łańcuch XT + spinka - 273 + 1 g
Obręcze Dartmoor Raider 2012 - 596/599 g
Chwyty GRIP - 58+61 g
SPD M520 - 374 g
Manetki Alivio/Deore - nie wiem
Bombera trzeba przeserwisować bo ma 140 zamiast 160 mm.
Przednia Auriga spowalnia a ie hamuje i jest to kwestia okładzin a nie tarczy.
Raidery są dość miękkie, pierwszy snejk i pierwsze wgniecenie, na dodatek farba odpryskuje przy zdejmowaniu opony.
Tosia jest wiotka.
Wg. obliczeń winno być do 17000 g.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.