caliber1987 Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Witam. W serwisie w ramach gwarancji dostałem zamiast xcma xcra gdyz nie posiadali juz xcma rl. Po jezdzie kontrolnej stwierdziłem ze kiedy amortyzator jest zablokowany to przy niewielkich nierównosciach czuc jakies luzy i pukanie. Przy wczesniejszym xcmie nie miałem tego. Amor pracuje raczej poprawnie kiedy jest odblokowany. Zastanawiam sie czy poprostu nie wcisneli mi jakiegos bubla. co myslicie? a moze to kwestia naciagnietej linki? hm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 To jest amortyzator najniższej klasy. Jeżeli tylko się ugina to znaczy, że jest sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber1987 Napisano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 ok spoko. tyle tylko ze przy raczej słabszym xcmie było lepiej. ale thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domino97 Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 no niewiem ja mam xcm i te minimalne luzy są wyczuwalne ale to w niczym nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jokulus25 Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 mam xcr i jak zablokuje to nie czuje niczego dużego , jakieś małe szmeranie może ale to przez nierówności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkaziorro Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 A może masz luzy na sterach, a nie na amorze? Dobrze masz tam wszystko dokręcone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber1987 Napisano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 A może masz luzy na sterach, a nie na amorze? Dobrze masz tam wszystko dokręcone? Rower 2 dni temu odebrałem z serwisu. Wydaje sie ze jest ok. dzis porównywałem jeszcze z kumpla xcmem tyle ze nie blokowanym z kierownicy i niczego takiego nie bylo. tego xcra dostałem z 2009 roku czyli tak jak mialem starego xcma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axl Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Wszystkie suntoury z jakimi miałem styczność, za wyjątkiem tych w nowych rowerach, miały większe lub mniejsze luzy. Wykonanie tych amorków to po prostu tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber1987 Napisano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Wszystkie suntoury z jakimi miałem styczność, za wyjątkiem tych w nowych rowerach, miały większe lub mniejsze luzy. Wykonanie tych amorków to po prostu tragedia. Zdaje sobie sprawe z tego ze nie jest to cudo za pare tys. szkoda tylko ze tak szybko jak sie cieszyłem z lepszego amora tak szybko zaczoł mnie denerwować. Prawdopodobnie jednak pojade do serwisu i tam sobie oblukam jak chodza te amory na innych rowerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Tak w ogóle to po dziurach się nie jeździ z zablokowanym amortyzatorem. Poza tym mam XCR'a i jak się go zablokuje to jeżeli wjedziesz w dziurę to możesz usłyszeć taki lekki stuk. Ugnie się jakieś 5mm i zatrzyma i wtedy będzie charakterystyczny stuk. Jeżeli ma luzy to sprawdź czy dobrze złożone i skręcone stery. Może trzeba trochę je podciągnąć. Nowy amortyzator nie powinien mieć luzów w ogóle, ale pamiętaj, że nie będzie sztywne jak czołg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.