Skocz do zawartości

[Sklep] Niezgodność ze specyfikacją


fantomasz69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Zakupiłem tydzień temu w sklepie internetowym sportprofit.pl rower Cube LTD Race http://sklep.sportpr...-blue-2012/1111. Według specyfikacji powinien mieć zamontowane hamulce BR-M505,tymczasem w rowerze który mi przysłano są BR-M446,więc z niższej półki. Po rozmowie telefonicznej z pracownikiem sklepu(który oczywiście wyraził zdziwienie),porobiłem zdjęcia i wysłałem na ich adres e-mail,otrzymałem zapewnienie że wyjaśnią tę sprawę.Tymczasem mija już tydzień i nic,cisza. Pisałem nawet w tej sprawie do dystrybutora na Polskę marki Cube http://www.rowery-cu...lekcja-2012.php z prośbą o wyjaśnienie czy już "firmowo" są w tych modelach zakładane BR-M446 i jak to się ma do podawanej specyfikacji,ale niestety również nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.Wypowiedzcie się proszę czy można tak naginać podawaną specyfikację i w jaki sposób ewentualnie mogę dochodzić swoich praw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak myślałem regułka że

" Zespół sklepu sklep.sportprofit.pl dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie danych technicznych towaru lub nagłą ich zmianę przez dostawcę."

więc radzę się u nich upominać i dzwonić bo tak to możliwe że sobie oleją :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jak zakończyła się akcja,mam ten sklep obok domu i kilka rzeczy tam kupowałem(hample,tarcze ,korba itd...)ceny nie były złe.Co prawda żadnych oryginalnych opakowań.Stara praktyka sklepowa:zamieniamy części w rowerach.Nie wiem czy u pana Piotra ze sportprofit też tak działają,dlatego bardzo jestem ciekaw zakończenia akcji.No i zawsze mialem o nich super opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniąc otrzymałem informacje że z kontaktują się z dystrybutorem i wyjaśnią sprawę,tak sobie myślę(znając życie) że pewnie na tym się...skończy.Jak zauważyłeś sklep(z resztą jak większość) już zabezpieczył się na takie okoliczności,wkurza trochę że tak robią nas w "konia"!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prócz rabatu 7%( pewnie część z tego stanowią hamulce!),obiecali jeszcze koszyk na bidon w gratisie,a na rachunku miałem doliczone 20zł własnie za koszyk i to bez mojej akceptacji! Brałem jeszcze pompkę do amorka i razem zapłaciłem prawie 4.5tyś gotówką,mimo to sami nie wykazują woli do wyjaśnienia tej sprawy...po prostu olali mnie! Najlepsze jest to że przed zakupem zapewniali mnie jacy to są solidni i że są cenionym dealerem rowerów Cube.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie dystrybutorem marki Cube jest Skiteam, a nie firma ROVE do której należy jakże mylący adres www.rowery-cube.pl

 

Co do faktu innych hamulców niż seryjnie montowane wynika jasno, że sklep sportprofit nawet nie wyjmuje roweru z kartonu przed sprzedażą tylko wysyła tak jak "fabryka dała". Obowiązkiem sprzedawcy jest przygotowanie roweru do jazdy, sprawdzenie jego działania i wykrycie ewentualnych usterek co zostało ewidentnie zaniedbane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do Skiteam i sprtprofit, i dostałem informacje że pierwsza seria "mogła" wyjść na M446,a później zmienili na M505 i... tyle w temacie,jestem w punkcie wyjścia i pewnie już tak zostanie, bo roweru odsyłać nie chcę,zbliża się majowy weekend z piękną pogodą a pedałować...się chce.Szkoda tylko że nie zaproponowali czegoś w ramach rekompensaty, wniosek: SportProfit omijać z daleka!

Milo,proszę Cię...przecież umiem czytać.

 

 

post-140314-0-69508700-1335445265_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że umiesz czytać, ale ja nie pisałem o czytaniu tylko o oznaczeniach shimano. Symbol m505 odnosi sie do klamek, natomiast symbol m446 do zacisków. Nie zostałes oszukany.

Przykład:

http://www.kross.pl/pl/2012/mtb-xc/level-a7

http://unibike.pl/evolution.html

 

Dodatkowo sam w zeszłytm tygodniu zamawiałem i montowalem w rowerze hamulce m505 i zaciski były oczywiście m446.

 

Nie analizuj tyle, tylko wsiadaj na rower i ciesz się jazdą. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klamki są rzeczywiście M505 i we wszystkich sklepach są sprzedawane w komplecie z zaciskami M446 lub M445, cały zestaw jest oznaczony jako M505,wiec w tym temacie Milo masz rację :yes: i zwracam honor Tobie i sklepowi SportProfit! Można mieć jedynie pretensje do firmy Shimano która tak wprowadza klientów w błąd, bo nie długo może okazać się że zestaw klamki XT M739+zaciski M446 będą widnieć w specyfikacjach jako zestaw hamulców BR-M739! Z jazdy zawsze mam frajdę, a przy takiej pogodzie jak się zanosi i na nowym rowerku to już będzie prawdziwy odlot :icon_lol:! Dzięki wszystkim za podjęcie tematu i pomoc w wyjaśnieniu sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak należą się hamulce zgodne ze specyfikacją(czyli zaciski M505), oto treść mail'a od Sport Profit:

 

 

Szanowny Panie Tomaszu !

Tak jak pisałam, złożyłam reklamację u Dystrybutora marki. Otrzymałam wiadomość, że hamulce zostaną Panu wymienione na te ze specyfikacji.

Otrzyma Pan nowe hamulce od dealera marki firmy SKI TEAM z Warszawy.

Maja je wysłać z Niemiec, więc pewnie jeszcze chwilę to potrwa. Mam również ogromną prośbę o odesłanie „starych hamulców”, zaraz po tym kiedy otrzyma Pan właściwe hamulce, dołączając krótkie pismo z treścią reklamacji nr ramy etc..

 

Do firmy

 

Ski Team Sp z o.o.

Artur Piątkowski

17 stycznia 36/38

02-146 Warszawa.

 

Serdecznie dziękuję .

 

Przykro mi, za zaistniałą sytuację.

 

W razie pytań jestem do dyspozycji.

 

Z pozdrowieniami

Magdalena Czerwińska

 

Jak się okazuje sklep Sport Profit z Wrocławia to profesjonalna placówka godna polecenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co przyślą,co najwyżej odeślę z powrotem,bo wymieniać na takie same to bez sensu. Otrzymałem także maila od Sport Profit z wyjaśnieniami dotyczącymi bidonu i nie sprawdzonego przed wysyłką roweru.Jak się okazuje bidon również był objęty rabatem ale musiał być nabity na paragon aby go "zdjąć ze stanu",natomiast za nie sprawdzony rower otrzymałem przeprosiny bo stało to się ze względu na "najgorętszy okres w branży". Jak się okazuje forumrowerowe.org ma olbrzymią siłę :yes:. Miło że sklep Sport Profit wykazuje takie zainteresowanie moim problemem i dąży do jego rozwiązania,świadczy to o ich dbałości o klienta więc śmiało mogę polecić ten sklep innym forumowiczom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...